دو اصل مهم برای کسب بیشترین سود در بورس

کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: مهمترین نکته برای موفقیت در بازار سرمایه داشتن نگاه بلندمدت است. قطعا سرمایه گذاری در بورس در کمتر از یک سال، سود مناسب به دنبال نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 16 November 2020

به گزارش بورس تابناک، علیرضا عسگری مارانی اظهار کرد: سرمایه گذاران همواره باید بر اساس آمار و واقعیت های اقتصاد و بازارهای مالی به معامله بپردازند. در این راستا به دفعات به دو جمله ساده تاکید داشته و دارم؛ در گام نخست پرتفوی یک سهامدار از توزیع مناسب برخوردار باشد؛ سهامی را انتخاب کرده باشد که از ارزش بازار بالا برخوردار بوده، سهام شناور مناسبی داشته، دارایی محور و صادرات محور باشد. 

در گام دوم نیز حدود ۱۰ سال از حضور و معامله آن در بازار سرمایه گذشته باشد. در این صورت چنین سرمایه گذاری، کسب سود و عایدی مناسب و همچنین افزایش ثروت مناسب برای سهامدار به دنبال خواهد داشت. قطعا مناسب ترین گزینه سرمایه گذاری در مقایسه با دیگر بازارهای سرمایه گذاری است.

 

منبع: سنا

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی رغم تبلیغات گسترده وشبانه روزی رسانه ها بورس به دلایل زیرهمچنان نزولی خواهد بود یادربهترین حالت بانوسان ناچیز درجاخواهد زد:
۱- تحریم عنقریب بورس
۲- کاهش قیمت دلار
۳- افزایش اجتناب ناپذیر نرخ سودبانکی ( کما اینکه ازهمین الان بیشتربانکهای خصوصی نرخ سودشان راافزایش داده اند)
۴-ازدست رفتن اعتماد عمومی به بورس
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری