بازدید 26988

آخرین آمار کرونا تا ۲۳ آذر/ مجموع قربانیان کووید ۱۹ در ایران از ۵۲ هزار نفر عبور کرد

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۷۴۵۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۷۲۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 13 December 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۱۰۸ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۸۳۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۲۶۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۴۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۲ هزار و ۱۹۶ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۸۱۲ هزار و ۲۷۰ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۵۷۲۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۶ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۲۴۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. شهرستان‌های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش ۶.۰ درصد شده و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۴.۰ درصد رسیده است، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۱ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
مسخره کردید ؟
امروز نسبتا رازی ام ازتون، دیروز بیشتر راضی بودیم
منحنی کاهشی یه جور داده سازی هست !!!!
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
ثابت کن.
برو تو بیمارستانها امار بگیر
یه کم به دید مثبت نگاه کنی. و خدا را شکر کنید که تعداد مبتلایان و همچنین تعداد مرگ ومیر داره کاهش پیدا می کنه و انسان های کمتری به این درد گرفتار میشوند
یه سوال؟ چقدر زمان میزارید تا بتونین اینقدر دقیق آمارو به آگاهی مردم برسونید؟؟ واقعا دستتون درد نکنه خدا قوت

خجالتم خوب چیزیه والا، ما نمی دونیم مردمو احمق فرض کردین یا خودتونو به حماقت زدین
به امید خدا تا بیست و دوم بهمن شاهد زاد و ولد و افزایش شدید جمعیتی و ریشه کنی کرونا و سرطان و سرما خوردگی و سایر اپیدمی ها و پاندمی ها خواهیم بود
دوستان من هم باور ندارم امارهای اعلام شده را ولی ایکاش درست باشد وروز به روز کمتر بشود
مبتلا پایین آمد فوت بیشتر شد ..چطور میشه
ههه از برج ازادی بپری پایین دیرتر از این شیب میرسی به زمین خوبه کم کم مرده هام زنده میشن زودتر صفرش کنید مدرسه ها باز کنید دوباره دانشگاهها باز کنید مراسم 22 بهمنم لنگن
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی