پرسپولیس با لباس مشکی‌ مقابل تراکتور سفیدپوش در تبریز

کد خبر: ۱۰۳۲۲۳۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 04 February 2021
|
5911 بازدید

در حالی که قرار بود پرسپولیس فردا با پیراهن سفید مقابل تراکتور بازی کند، با همکاری باشگاه تراکتور، قرار شد فردا میزبان سفید بپوشد تا پرسپولیس با پیراهن مشکی به میدان برود.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس در تلاش است فردا با پیراهن های مشکی مقابل تراکتور به میدان برود. سرخپوشان وقتی به این شهر رسیدند تازه متوجه درگذشت علی انصاریان شدند و از آن جایی که پیراهن مشکی به همراه نداشتند، تصمیم گرفتند با پیراهن سفید و نوارهای مشکی مقابل تراکتور بازی کنند و هفته آینده در بازی خانگی مقابل مس رفسنجان مشکی بپوشند اما با پیگیری باشگاه و همکاری تولید کننده پوشاک پرسپولیس، قرار شد تا ظهر فردا پیراهن های مشکی ویژه درگذشت علی انصاریان به تبریز برسد و پرسپولیسی ها با پیراهن مشکی مقابل تراکتور بازی کنند.

 به گفته یکی از مدیران پرسپولیس، باشگاه تراکتور هم به خاطر همدردی با خانواده انصاریان نهایت همکاری را با پرسپولیس داشت و پذیرفت با وجود این که میزبان است، فردا با پیراهن های دوم خود که سفید رنگ است بازی کند.

بازی پرسپولیس و تراکتور به میزبانی تبریز با یک دقیقه سکوت به یاد زنده یاد علی انصاریان آغاز می شود. علی انصاریان ساعاتی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و پیکرش فردا صبح به خاک سپرده خواهد شد.

 پیراهن هایی که قرار است برای همدردی با خانواده انصاریان صبح پنجشنبه آماده شود اگر تا قبل از ساعت 14 به تبریز برسد، پرسپولیس با پیراهن مشکی از ساعت 15:00 به مصاف تراکتور می رود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟