بازدید 3852
۴

مسکو: با حماس در تماس هستیم و خواهیم بود

- مقام ارشد وزارت خارجه روسیه در میانه جنگ بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسکو با حماس در تماس است و در صورت تمایل این جنبش، این ارتباط همیشه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 14 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه به خبرگزاری ریا گفت که این هفته قصد سفر به قطر را دارد و در آنجا احتمالا با مقام‌های حماس دیدار خواهد کرد.

بوگدانوف با اشاره به دیدارهای قبلی‌اش با مقام‌های ارشد حماس در قطر، تاکید کرد: هر زمان که من آنجا بودم، معمولا با رهبری حماس دیدار کردیم. اگر آنها بخواهند، ما همیشه این تماس را حفظ خواهیم کرد.

درحالیکه نیروهای حماس در جریان عملیات طوفان الاقصی موفق به گرفتن اسیر از رژیم صهیونیستی شدند، معاون وزیر خارجه روسیه افزود که در چنین شرایطی، دیدار برای حل مسائل عملی از جمله آزادی اسرا مفید است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و گسترده را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در جریان عملیات، نیروهای حماس بیش از ۱۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفته و به غزه بردند که بعدتر طبق اعلام جنبش مقاومت حماس، ۱۳ تن از آنها در جریان حملات هوایی خود رژیم صهیونیستی کشته شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴
بله معلوم شد که دم خروس از کجا زده بیرون. روسیه با نامردی حماس را به ورطه نابودی کشاند
روسیه عملیات ویژه اش تمام شد؟
هیات حاکمه فعلی روسیه روباههایی هستند که نظیر ندارند.بخداوندی خداقسم که اینها ککشونم واسه فلسطینیها نمیگزه.منتاه چون یه طرف دعوا اسرائیل دوست امریکاست اینا مثلا طرف حماس رو گرفتند.
دروغ میگه. اسرائیل لابی قویتر از امریکا در روسیه داره. روسها بزرگترین مهاجران اسرائیل هستند.اینو مردک شیاد واسه این گفته که نظر مسلمونارو جلب کنه وافکارو از جنایاتش در اوکراین منحرف کنه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات