دکتر میری مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با حضور در این همایش و با اشاره به اهمیت خدمات امدادی و توسعه ناوگان امداد گفت: موضوع خدمات و امداد به عنوان خط مقدم خدمات پس از فروش از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و نباید فراموش کرد تاثیر خدمات و امداد با کیفیت در تصویر ذهنی مشتریان بسیار زیاد است.
وی در ادامه با ابراز امیدواری در محقق شدن اهداف و برنامهریزیهای انجام شده توسط تیم پشتیبان عملیات امداد کرمان موتور گفت: همه همکاران تلاش خواهند کرد که همچون گذشته شاهد ارائه خدمات امدادی با کیفیت و سریع در طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۳ باشیم.
همچنین در طول برگزاری این همایش با حضور مدیر عامل و قائم مقام مدیر عاملشرکت خدمات و تجارت بم خودرو مهندس محمودی و مدیر امداد مهندس نجفی به پاس قدردانی از تلاشهای شبانه روزی امدادگران کرمان موتور، با اعطا لوح و هدایا از امدادگران برتر سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.
گفتنی است با توجه به تحویل سری اول تاکسیهای برقی شرکت کرمان موتور E۵۰A، همزمان با برگزاری این همایش، کارگاههای تخصصی تئوری – عملی آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن توسط تیم واحد فنی و مهندسی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار شد.
همچنین در پایان برگزاری این همایش کارگاههای بررسی اطلاعیهها و استانداردهای فنی و به روزرسانی دستگاههای عیب یاب نیز از سایر اقدامات جانبی همایش بود که مورد استقبال امدادگران قرار گرفت.