بازدید 25854

اعتراضات بی سابقه دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید

حملات وحشیانه و گسترده نظامیان ارتش اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه، منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی بی گناه شده و این جنایات کم سابقه به گونه‌ای بوده که زمینه را برای اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا به ویژه در دانشگاه‌های آن‌ها ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ 26 April 2024

اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید

بین الملل تابناک: حملات وحشیانه و گسترده نظامیان ارتش اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه، منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی بی گناه شده و این جنایات کم سابقه به گونه‌ای بوده که زمینه را برای اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا به ویژه در دانشگاه‌های آن‌ها ایجاد کرده است.

جنبش ضد جنگ در فرانسه: دانشجویان، ورودی دانشگاهی در پاریس را مسدود کردند
۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۶

خبرگزاری رویترز نوشت: دانشجویان فرانسوی در حالی که شعار حمایت از فلسطینی‌ها را سر داده بودند، پرچم‌های فلسطین را در پنجره ها و ورودی ساختمان این دانشگاه به نمایش گذاشتند.

تعدادی از دانشجویان چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید که به نماد ابراز همبستگی با غزه تبدیل شده است، بر سر داشتند.

رویترز به نقل از یک دانشجوی ۲۲ ساله در مقطع کارشناسی ارشد مطالعات حقوق بشر و انسانی دانشگاه سیانس پو نوشت: وقتی که ما اتفاقاتی را که در آمریکا و اکنون در استرالیا رخ می دهند، مشاهده می کنیم واقعا امیدواریم که این اتفاقات در فرانسه نیز رخ دهند. جهان آکادمیک باید نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

دانشجویان فرانسوی از دانشگاه علوم سیاسی پاریس خواستند جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

یک دانشجوی ۲۰ ساله دیگر نیز که در مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی در این دانشگاه تحصیل می کند، گفت: بسیار خرسند هستیم که دانشجویان در دانشگاه های بیشتری بسیج می شوند.

این معترض فرانسوی گفت امیدواریم این اعتراضات به همه دانشگاه ها و خارج از آن گسترش یابد... ما تا وقتی که نسل‌کشی غزه پایان نیافته تسلیم نمی شویم.

رویترز نوشت دانشگاه سیانس پو به درخواست این رسانه برای اظهارنظر پاسخی نداده است.

برخی از رسانه های فرانسوی گزارش دادند: چهارشنبه شب، پلیس فرانسه گروهی از دانشجویان را که مقابل این دانشگاه را مسدود کرده بودند، متفرق کرد. سیاستمداران چپ‌گرا، این اقدام دانشجویان را محکوم کردند.

پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۵

پس از آنکه پلیس فرانسه راهپیمایی همبستگی حمایتی از فلسطین را در یکی از مشهورترین دانشگاه‌های این کشور سرکوب کرد، دانشجویان در پاریس راهپیمایی دیگری را برگزار کردند.

 این اعتراضات در حالی برگزار شده که غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان بمباران می‌شود و اعتراضاتی دیگر هم در پردیس‌های ایالتی در آمریکا همچنان ادامه دارد.

به نقل از شبکه خبری المانیتور، دانشجویان دانشگاه «ساینس پو» مدیریت این دانشگاه را به فراخوانی پلیس برای سرکوب تظاهرات حامی فلسطین که توسط ده‌ها دانشجو در پردیس مرکزی پاریس تجمع کرده بودند، متهم کردند.

یکی از اعضای اتحادیه دانشجویی این دانشگاه گفت: «مدیر دانشگاه با تصمیم برای فراخواندن پلیس به منظور سرکوب دانشجویان از خط قرمز رد شده است.»

سخنگوی این اتحادیه نیز گفت، دانشجویان با وجود سرکوب‌ها به دنبال ادامه تجمعات خود هستند.

این اتحادیه گفت که فعالان آن توسط بیش از ۵۰ نفر از نیروهای امنیتی از دانشگاه خارج شده‌اند و حدود ۱۰۰ افسر پلیس هم در بیرون منتظر آنها بودند.

سازمان دهندگان این اعتراضات خواستار «محکومیت آشکار اقدامات اسرائیل توسط ساینس پو» و برگزاری مراسم یادبود «به یاد مردم بیگناه کشته شده توسط اسرائیل» شده‌اند.

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ اسرائیل در غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و در جریان دخالت پلیس، ۵۵۰ تن نیز بازداشت شده‌اند. 

بر اساس آمار ارائه شده توسط ان. بی. سی، دانشجویان دست کم ۴۰ دانشگاه و کالج آمریکایی و کانادایی برای همبستگی با غزه چادر تحصن برپا کرده‌اند و این تحصن‌ها با وجود هشدار و دخالت پلیس همچنان ادامه دارد.

دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند.

تعداد بازدید : 1027

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، برخی دانشگاه‌ها از پلیس خواسته‌اند تا اعتراضات را پایان دهند که این مساله، به درگیری و دستگیری دانشجویان منجر شده است.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، مراسم اصلی فارغ التحصیلی دانشجویان را که برای دهم ماه می است، لغو کرد؛ پس از آنکه ۹۳ تن در پردیس لس آنجلس روز جمعه دستگیر شدند.

در کالج امرسون بوستون نیز ۱۰۸ تن دستگیر شدند.

یکی از دانشجویان گفت: «همه جا پلیس حضور دارد.»

اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید

در پردیس دانشگاه اموری آتلانتا، ۲۸ تن بازداشت شدند و شاخه محلی گروه فعال «صدای یهودی برای صلح» گفت که پلیس از گاز اشک آور و شوکر علیه معترضان استفاده کرد.

در دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون پلیس با سپر و باتوم به صفوف معترضان هجوم برد و ۳۳ تن را دستگیر کرد.

در «سیتی کالج» نیویورک، افسران پلیس از اعتراضات عقب نشینی کردند و صدها دانشجو که در محوطه چمن پردیس «هارلم» جمع شده بودند، به اعتراضات خود ادامه دادند.

در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در هومبولت، دانشجویان از روز دوشنبه در ساختمان پردیس بوده و کارکنان در تلاش برای مذاکره هستند.

تعداد بازدید : 1027

در دانشگاه کانکتیکات یک معترض دستگیر شد و افسران پلیس چادرها را برچیدند، در حالی که اعتراضات در دانشگاه استنفورد و پردیس نیوجرسی دانشگاه پرینستون ادامه دارد.

دانشگاه هاروارد از جمله دانشگاه‌هایی است که علیه معترضانی که چادر برپا کرده‌اند، اقدامی انجام نداده است.

در دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که جنبش اعتراضی آغاز شد، مقامات دانشگاه همچنان در بن بست با دانشجویان قرار دارند.

پلیس هفته گذشته چادرها را برچید و بیش از ۱۰۰ تن را دستگیر کرد؛ اما دانشجویان دوباره چادرها را در منطقه‌ای که چند هفته دیگر مراسم فارغ التحصیلی برگزار می‌شود، برپا کرده‌اند. مقام‌های دانشگاه به دانشجویان تا امروز به آنها فرصت داده‌اند تا این مکان را ترک کنند.

اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید

تظاهرات ضد اسرائیلی به کدام یک از دانشگاه های آمریکا سرایت کرده است؟

دانشگاه کلمبیا

حمله پلیس به دانشجویان و بازدداشت آنها در دانشگاه کلمبیا آمریکا اعتراضات ضد اسرائیلی را در آمریکا دوباره شعله ور ساخت.

دانشگاه کلمبیا یک دانشگاه خصوصی در شهر نیویورک است و درگیری میان دانشجویان و پلیس پس از آن صورت گرفت که برخی مقام‌های این دانشگاه از پلیس خواستند، کمپ اعتراضی دانشجویان علیه اسرائیل را جمع کند.

قبل از این درگیری‌ها، دانشجویان این دانشگاه از مسئولان دانشگاه خواستند تا روابط خود را با شرکت‌ها و موسسات اسرائیلی قطع کنند.

این گروه از دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته، اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه کرده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادهای اعتراض بلند کرده شعار ما حماس هستیم سر می‌دادند.

تعداد بازدید : 1028

با ادامه تنش در کلمبیا و ترس برخی دانشجویان از پا گذاشتن در محوطه دانشگاه و دستگیری توسط پلیس، مسئولان این دانشگاه اعلام کردند که دانشگاه تا پایان ترم به یادگیری ترکیبی روی خواهد آورد؛ به این معنی که برخی از کلاس‌ها آنلاین خواهند شد.هرچند کلمبیا جدیدترین دانشگاهی است که شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی در آمریکاست، این دانشگاه، پیشتر نیز سوابق اعتراض داشته است، به ویژه در سال ۱۹۶۸ زمانی که صدها دانشجو خشمگین از نژادپرستی و جنگ ویتنام، پنج ساختمان دانشگاه را اشغال کردند.

دانشگاه ییل

دانشگاه ییل یک دانشگاه خصوصی درشهر نیوهیون، ایالت کانکتیکات آمریکاست که طبق گزارش‌های رسانه‌ای، پلیس این شهر بامداد روز دوشنبه، ۶۰ تن از جمله ۴۷ دانشجو را دستگیر کرده است.

بازداشت‌ دانشجویان در بیش از یک هفته اخیر، پس از آن صورت گرفت که گروهی از دانشجویان فارغ التحصیل اعتصاب غذا کردند تا از یکی از مدارس و کالج‌هاش مشهور وابسته به دانشگاه یعنی «آیوی لیگ» بخواهند، از همکاری با شرکت‌های مسلح وابسته به اسرائیل صرف نظر کند.

گروه دانشجویی اعتصاب کنندگان «گرسنگی برای فلسطین» با ارسال نامه‌ای به «سالوی» مدیر دانشگاه، «ییل» را به "همدستی نسل کشی" در غزه متهم کرده و از او خواسته است که آشکارا به سرمایه گذاری دانشگاه در شرکت‌های تسلیحاتی وابسته به اسرائیل پایان دهد.

دانشگاه نیویورک

پلیس نیویورک در گزارشی اعلام کرد، ۱۳۳ معترض علیه اسرائیل را در اواخر روز دوشنبه پس از تظاهراتی در دانشگاه نیویورک در میدان مقابل دانشکده بازرگانی این دانشگاه، بازداشت کردند.

شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا

سخنگوی دانشگاه نیویورک به رسانه‌ها گفت این تظاهرات بدون اطلاع قبلی یا کسب مجوز از مراجع مرتبط برگزار شده است.

ماساچوست

ایالت ماساچوست، در شرق آمریکا به دلیل وجود موسسات آکادمیک و دانشگاهی شهرت گرفته؛ اما بوستون مرکز این ایالت نیز در یک هفته اخیر شاهد برپایی چندین اردوگاه اعتراضی ضد جنگ ظالمانه اسرائیل علیه فلسطین بوده است.

دانشجویان کالج «امرسون» چادرهایی را در نزدیکی ساختمان‌های دانشگاهی در مرکز شهر بوستون برپا کردند. گروهی از دانشجویان دانشگاه تافتس نیز در این شهر یک کمپ چادری در پردیس «مدفورد» راه اندازی کردند.

هر دو گروه به این موضوع اعتراض دارند که کالج‌های آنها با سازمان‌های طرفدار اسرائیل و پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط با تلاش‌های ضد فلسطینی ارتباط مالی دارند.

طبق گزارش‌های رسانه‌ای تاکنون بیش از ۱۲ کمپ و چادر توسط دانشجویان معترض در محوطه چمن دانشگاه در موسسه فناوری ماساچوست در کمبریج برپا شده است. دانشجویان خشمگین اعلام کردند که این کالج، از بودجه مستقیم در وزارت دفاع (جنگ) اسرائیل برخوردار است.

دانشگاه اموری

جنبش دانشجویان علیه اسرائیل در آمریکا خیلی زود همه گیر شد. دانشجویان این دانشگاه نیز با برپا کردن چادر و تجمعات اعتراضی خواستار آتش بس فوری در غزه و عدم ماشین جنگی تل‌آویو توسط واشنگتن و کاخ سفید شدند.

اما رسانه‌ها گزارش دادند نیروی پلیس ایالت جورجیا از تفنگ‌های شوکر در سرکوب و اعمال خشونت علیه این دانشجویان استفاده کردند و معترضان را در محوطه دانشگاه اموری Emory University در آتلانتای ایالت جورجیا دستگیر کردند.

دانشگاه هاروارد

تعدادی از دانشجویان دانشگاه هاروارد نیز یک روز پس از ممنوعیت فعالیت گروه «کمیته همبستگی فلسطین» و چند روز پس از محدود شدن دسترسی دانشگاه به چمنزار، در محوطه هاروارد چادر اعتراضی برپا کردند.

دانشگاه براون

دانشگاه براون از قدیمی ترین دانشگاه های آمریکا در شهر پراویدنس ایالت رود آیلند است که دانشجویان آن در جنبش کنونی فعالیت موثر داشته و بیش از یک دوجین کمپ یا چادر اعتراضی در پارک پردیس دانشگاه، برپا کردند و از مسئولان دانشگاه خواستند تا شرکت‌های سازنده سلاح برای اسرائیل را تامین مالی نکرده و با آن‌ها همکاری و فعالیت مشترک نداشته باشند.

دانشگاه میشیگان

دانشجویان معترض بیش از سی چادر در بخش مرکزی پردیس Ann Arbor دانشگاه میشیگان برپا کردند که پلیس در درگیری با دانشجویان تعداد زیادی از این خیمه‌ها را برچید و گروهی از دانشجویان را دستگیر کرد.

شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا

دانشگاه مینه سوتا

دانشگاه مینه‌سوتا در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه‌سوتا آمریکا نیز عرصه کارزار پلیس و دانشجویان معترض بود. طبق گزارش‌های منتشره روز سه‌شنبه ۹ تن از دانشجویان و معترضان ضد جنگ در دانشگاه مینه‌سوتا توسط پلیس و پس از برهم زدن کمپ اعتراضی آن‌ها، دستگیر شدند.

دانشگاه تگزاس

در جنوب آمریکا، گروه بزرگی از دانشجویان دانشگاه تگزاس روز چهارشنبه در شهر آستین، بخشی از محوطه چمنزار را به برپایی چادر اعتراض به جنگ اسرائیل علیه فلسطین اختصاص دادند که با حمله پلیس تعدادی از دانشجویان دستگیر و چادر آنها برچیده شد.

شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا

دانشگاه تگزاس در دالاس نیز دو شب قبل شاهد اقدام مشابه دانشجویان خشمگین بود.

دانشگاه برکلی

در ساحل غربی آمریکا دانشجویان دانشگاه برکلی در کالیفرنیا خیمه زدند و از مسئولان این دانشگاه خواستند تا از ارائه کمک مالی غیرمستقیم به اسرائیل اجتناب و در عین حال یک برنامه مطالعات فلسطینی در این دانشگاه راه‌اندازی کنند.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در لس‌آنجلس، برخی معترضان قبل از اینکه توسط نیروهای پلیس محلی دستگیر شوند، اقدام به برپایی چادر فلسطین کردند که تعدادی از دانشجویان برای حمایت از این اقدام در اطراف این چادر تجمع کردند.

دانشگاه پلی تکنیک هومبولت

تعدادی از دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در شهر هومبولت به همراه گروه دیگری از معترضان دوشنبه شب پس از اشغال یک ساختمان این دانشگاه، با برخورد پلیس روبه رو شدند و پس از آن بود که اعلام شد، محوطه دانشگاه تا پنجشنبه ممنوع الورود است و برخی کلاس‌ها نیز از حضوری به آنلاین تغییر شکل داده شد.

سیاتل

صدها دانش‌آموز دبیرستانی و دانشجو در شهر سیاتل ایالت واشنگتن روز سه شنبه در اعتراض به تهاجم اسرائیل علیه غزه تظاهرات کردند.

سایر دانشگاه های آمریکا

تعداد زیاد دیگری از دانشگاه های آمریکا همچنان در حال پیوستن به خیزش عظیم دانشجویان این کشور علیه جنایات اسرائیل هستند، طبق گزارش‌های منتشره رسانه‌های مختلف تا صبح جمعه محوطه دانشگاه نورث وسترن در ایوانستون ایلینوی و همچنین دانشگاه جورج واشنگتن شاهد اردو زدن دانشجویان معترض بوده است.

دانشجویان جورج واشنگتن با انتشار تصاویر اردو زدن خود در محوطه این دانشگاه در شبکه ‌های مجازی اعلام کردند که قصد ندارند به این زودی چادرهای حمایت از فلسطین را جمع کنند.

دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید

همزمان با ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، «کریس کار»، دادستان کل جورجیا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) از سرکوب دانشجویان معترض توسط نیروهای پلیس حمایت کرده است.

دادستان کل جورجیا در بیانیه خود در مورد اعتراضات گفت: «ما با افتخار در کنار هر دانشگاهی که برای محافظت از سلامت و ایمنی دانشجویان جورجیا اقدامات لازم را انجام دهد، خواهیم ایستاد.»

تعداد بازدید : 1027

همچنین بر اساس گزارش منابع آمریکایی، رییس بخش فلسفه دانشگاه اموری آمریکا در پی حمله پلیس این کشور به تحصن دانشجویان این دانشگاه در حمایت از غزه بازداشت شده است.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین و با هدف توقف جنگ در غزه با واکنش و سرکوب شدید نیروهای پلیس آمریکا روبه رو شده است. در همین ارتباط نیز، سازمان عفو بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای به سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت فلسطین واکنش نشان داد.

سازمان عفو بین الملل: اعتراضات سرکوب می شود

سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به اقدامات نیروهای امنیتی آمریکایی اعلام کرد: این اعتراضات با واکنش سرکوبگرانه شامل بازداشت و اخراج دانشجویان روبه رو شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حالی که تأمین تسلیحات برای اسرائیل از سوی واشنگتن ادامه دارد، حق اعتراض از اهمیت بالایی برخوردار است.

سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرد: از دانشگاه‌های آمریکایی می‌خواهیم از حقوق دانشجویان در تظاهرات مسالمت‌آمیز و ایمن حمایت کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹۷
مغز براندازان هم اکنون
اینها همه ضریب هوشی پایینی دارن و با سهمیه وارد دانشگاه شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
والا این چیزیه خودت الان گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اینکه دانشجویان دانشگاههای امریکا در دانشگاهها براحتی راهپیمایی می کنند و هرشعاری که فکرمی کنند درسته را بی توجه به میل حکام خود سرمیدن

نشان از عمق ازادی ایده و نظریات سیاسی و بیان هست

و اشاعه این خبرها کلا یک تبلیغ برای حکام کشور ایالات متحده امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
غربچراهایی که در حسرت چرا در غرب هستن از صحنه ها لذت ببرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
زیباکلام کجاست؟
زارچی کجاست بره از دانشجوهای معترض حمایت کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
این آزادی بیان رو نشون میده. آیا در ایران کسی حق داره خلاف امیال آقایون حرفی بزنه یا راهپیمایی کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
یکی از این دانشجوها بپرسه شما که مرگ بر آمریکا میگین چرا موبایل ساخت آمریکا دست گرفتین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
نه بابا فتوشاپه غرب مهد آزادیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
وضعیت الان غزه اصلا ربط به این جناه و اون جناه و این کشور و آن کشور ندارد یک مسله بین المللی است اسرائیل وخشی نسل کشی می کند در روز روشن ، نه سازمان ملل می فهمند نه شورای امنیت فقط به خاطر حمایت آمریکا ...... دانشجویان حق دارند و واقعا آنها انسان هستند که انسانیت را می فهمند ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
ناشناس۲۱:۱۲
ناشناس:7:59
لطفا کمی با دقت بخوانید. میگه پلیس داره با دانشجویان چرا اخراج میشن؟برخورد میکنه. اگه آزادی بیان دارند، چرا سرکوب میشن؟
الحق که برای شما ، همیشه مرغ همسایه غازه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
ناشناس 7:59 می فهمی چی میگی؟
دارند دستگیر می شن. این آزادی بیانه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
جالب هست تک تیرانداز و گارد ملی و پلیس امده و یا دستگیر می کنند این جواب دهنده آمده می گه نشان از آزادی هست

واقعا مغز این ها.....

و آمریکا هرچی بلا می خواست سر ایران بیاورد روی خودش خراب شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
امشب تو خبر بیست و سی آمریکا
و اما بشنوید از دانشجویان فریب خورده که تحت تاثیر رسانه های شرقی با اختشاش در محیط دانشگاه باعث بر هم زدن نظم و امنیت سایر دانشجوها شدن
بعد از مردم عادی نظرخواهی میکنن مردم هم از نیروی انتظامی تشکر میکنن و از دادگاه میخوان که دیگه با این افراد مماشات نشه
بنیامین نتانیاهو: اوباش یهودی ستیز دانشگاه های پیشرو را تصرف کرده اند.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
حالا کافی یکی از دانشگاه های ایران بیاد اعتراض کنه سر هرقضیه ای اون موقع کل اروپا و آمریکا و گروه ۷ و کانادا و استرالیا مستعمره انگلیس ابراز نگرانی میکنند و ۵۰۰ تحریم دیگر به ایران
اضافه میکنن
ناشناس
| Canada |
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اوباش صهیونیستی به سرکردگی نتانیابو فلسطین را اشغال کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اگه کسی تونست اوباشی اوباش تر از نتانیاهو معرفی کنه
با قتل دهها هزار کودک فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
قرار است فردا یکشنبه اعتراضات دانشجویی در حمایت از دانشجویان بازداشتی دانشگاه های امریکا برگزار گرد
تقریبا همه این دانشجویان طرفدار طرح دو دولتی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
سال ۲۰۰۶ میخواست این اتفاق بیفته ولی بعضیا نذاشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اشکالی ندارد. شما قطعنامه عضویت فلسطین را وتو نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اگه این دانشجویان به جای حمایت از غزه، برای همجنسگرایی تظاهرات میکردن، صحنه ها کاملا برعکس میشد اسمشم میشد آزادی عقیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
با شعار مرگ بر اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مگر اسراییل اجازه دو دولتی را می دهد؟؟؟؟
همه دنیا اعتراض میکنن منتها ایران عمل کرد ! صدها موشک و پهپاد حواله ظالم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
ولی هیچ سرباز اسرائیلی کشته نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
احسنت به ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
بدون کوچکترین تلفانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
چی شد روزهای اول 99 درصد زده بعد یک کودک زخمی شد و بعد به 85 درصد رسید اصابت ها!!!
شما نگران نباش وقتی تا صد مورد به هدف می خورد یعنی چند صد نفر به هلاکت رسیدن هیچ خود کار ایران جدای از تلفات داشتن و نداشتن خیلی حرف در آن بود عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
20:30
تو از کجا میدونی هیچ سربازی کشته نشده؟
نکنه جوابت اینه؟ جواب اسراییل دروغ نمیگوید
یعنی اسرائیل با این خریت خودش و این جنایاتی که کرد خودش رو هم ردیف هیتلر قرار داد

اگر ایران 100 سال علیه اسرائیل تبلیغات میکرد نمیتونست اینطور چهره اسرائیل رو در دنیا خراب کنه که خودش خراب کرد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
به هیتلر توهین نکن اگه تاریخ بخونی دلیل جنگ قرار دادهای ننگینی بود که یانکی ها بر آلمان تحمیل کرده بودن و هیلتر با خروج از اونها باعث ایجاد جنگ شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
۲۱:۳۴
یانکی ها کجا بودن بگو انگلیس و فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
انگلیس خودش اصل یانکیه
نکته جالب : براندازان در ایران طرفدار اسرائیل هستند اونهم با جون و دل !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
همون صهیون گدا بگی کافیه مال براندازی نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
1849
از دید شما من براندازم ولی مخالف اسرائیل هستم
دروغ و تهمت حرام الهی و گناه کبیره است
حواله ات میدم به اون دنیا
والی
| Japan |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
از نظر شما هر کس در ایران به بی عدالتی رانت خواری زمین خواری مسئولین اختلاس های بی پایان آغازادگی اعتراض داشت برانداز و نوکر امریکا و صهیونیسم وغیره متهم میشود
به به و چه چه گویان هم مردان خدا و انقلابی!!!!!!!!!!!
لعنت خدا بر اسرائیل که کودکان گشنه و تشنه را میکشد
کی فکرش رو میکرد زمانی مردم آمریکا در خاک خودشون شعار مرگ بر آمریکا بدن و پرچم حزب الله رو ببرن بالا و به خاطر حمله موشکی ایران شعار زنده باد ایران بدن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
حیف که چیزی به فلسطینی ها نمی ماسه
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اکثریت معترضین اصلیت امریکایی ندارند و مهاجران هستند .
ناشناس
| Canada |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
کی گفته مرگ بر آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
چوب خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مردم امریکا نیستن
بورسیه ن
و عرب
اگر ما بمب اتم داشتیم اسرائیل جرات نمیکرد از جاش تکون بخوره ! کافی بود بگیم یا عقب نشینی کن یا یه بمب اتم بخوره توی سرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
چه ساده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
دقیقا
برای اسرائیل فقط و فقط یک قلاده وجود داره : بمب هسته ای ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
همین نفرت جهانی خودش بمبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
بمب هسته ای هیچ قدرت و بازدارندگی ندارد
ما که جهش دلار از 2 هزار به 60 هزار رو تحمل کردیم لااقل یه بمب اتم بسازید بگیم رنج و سختی و گرسنگی ما بی دلیل نبوده
بنظر شما چرا پلیس آمریکا اغتشاشگران در دانشگاه را دستگیر نمی کند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
دستگیر نمی کند؟ غربگدا بودی کورم شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
دستگیر نمی کند... دست بند میزنن میبرن اون پشت بوسشون میکنن و آزاد میشن... واقعا ماله کشی تا کجا؟؟؟؟؟
شرقگداها ناراحت میشوند ولی باید گفت آفرین به این دموکراسی در آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
دموکراسی؟؟
داره به حکومت نظامی دانشگاهی کشیده میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
خداروشکر غربگدایی به کلی داره در جهان از بین میره اما هنوز یه مشت عقب افتاده غربگدا تو ایران داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
دقیقا
دانشجویان معترً آمریکایی همگی جاسوس روسیه هستند و با شعارهای خود موجب تشویش اذهان عمومی میشوند و بنابراین باید حداقل به مدت یکسال از تحصیل محروم گردند.
ضمنا به دختران نیز نباید اجازه دهند که بدون مقنعه وارد محیط دانشگاه بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
پس تازه شدیم مثل هم از این به بعد غلط میکنن ادعای آزادی داشته باشن و ملت ایران رو تحریم کنن
ای کاش در ایران هم دانشجویان علیه نسل کشی فلسطینی ها تظاهرات میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اونا بخشی از دانشجویان مارو غرب زده کردن ما هم داریم تمام دانشجویان اونجا رو با انسانیت آشنا میکنیم این بهترین انتقامه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
دانشجویان ایرانی خودشون وضعیت نامعلومی دارن بخوان تظاهرات کنند باید برای وضعیت خودشون اینکارو بکنند
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
خیلی از دانشجویان ما به خاطر بالارفتن سن ازدواج و محدود بودن راههای دیگه دغدغه اصلیشون نیاز جنسیه! کمتر میتونن به مسائل مهمتر فکر کنند
این معترضین چیزی از سیاست نمیدونن اما دینشون واقعا انسانیته .
پاسخ ها
رادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
ولی شما قطعا می‌دونی درسته خخخخخ دلیلش اینه که اونا شبکه های دروغ و سیاه نمایی و وطن فروشی ندارن مثل شما عالم علوم سیاسی بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
آره مثل غرب گدایان که دینشون انسانیت بود اما تهش به فحشا و دفاع از نسل کشی و کودک کشی کشید کارشون
آفرین به آمریکا ، آفرین به دموکراسی بزرگ واقعی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
آزادیشون هم دیدیم کشوری ادعای آزادی داره پلیس ضد شورش واسه چیه صد برابر طالبان سرکوب کردن که تازه تو لیست سیاه هم بردن دانشجوهازو
نه به اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
جالب است .. این وسط طرفداران نسل کشی و دوستان اسرائیل ... شعارشان اینست نه به اعدام .... زنده باد نسل کشی در خاورمیانه ....
چی شد اینا که مهد آزادی بودن...
معلوم نیست پادگانه یا دانشگاه؟!
کشوری که با اسم آزادی همه رو تحریم کرده بیچاره کرده اصلا چرا باید پلیس ضد شورش داشته باشه؟ مگه آزادی نیست؟ این همه پلیس ضد شورش تا دندان مسلح چی میگه؟
پس چی شد این آزادی بیان و ژست روشنفکری در فرانسه و آمریکا؟یه تعداد دانشجو در دانشگاه های مختلف مسالمت آمیز دارن به نسل کشی و جنایات اسرائیل در فلسطین اعتراض میکنند،پلیس و ارتش آمریکا ریخته استاد و دانشجو باهم بازداشت میکنه و میندازه زندان!کجا هستن جماعت طرفدار غرب؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
مسالمت آمیز؟؟؟؟؟
تابناک چرا نظر رو منتشر کردی بعد پاکش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کامنت منم که پاک کردین مرسی ، حقیقت تابناک نیست بلکه تلخه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
آنتی دموکرات! برو هویچت رو گاز بزن بابا تو رو چه به دخالت در حزب های آمریکایی خخخ
چه مسخره
90 درصد معترضان مهاجرانی از خاورمیانه هستن :)

همشون دیپورت بشن کشورهای خودشون تا توی راهپیمایی شرکت کنن و یا برن با اسراییل مبارزه کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
منتظر دستور شما بودند ، اعلی حضرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
این هم سخن یک صهیونیست .. خود بزر گ بین ... عاشق
ترامپ و عاشق بایدن و اسرائیل
چند وقت دیگر در انتخابات ریاست جمهوری معلوم می شود که اکثر مردم آمریکا طرفدار چه کسانی هستند. حامیان اسرائیل رای خواهند آورد یا مخالفان اسرائیل. توجه داشته باشید که ترامپ یک سوپر صیهونیست است.
چه بدبخت هستند غربگداها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
خوشبخت تویی که جنگ افروزی در جهان رو دوست داری
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
و چقدر خوشبخت هستید شما شرقگداها
چه عجب بالاخره وجدانهای بشری دارند بیدار میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
از خودت نپرسیدی که اینهمه دانشجوی عرب مخالف اسراییل، چرا رفتند در آمریکا تحصیل می کنند؟
برن غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اینا فقط بلدند که از زندگی در آمریکا لذت ببرند و بعدش هم علیه آمریکا و اسراییل شعار بدهند و عمرا اهل جنگ و غزه رفتن نیستند
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
هر وقت جناب رائفی پور به غزه تشریف فرما شدند، اینها هم عازم خواهند شد
این ها چرا تو آمریـــــــــــــــــــــــــــکا هســــــــــــــتند

خوب پاشن بیان برن کشور خودشون با اسراییل بجنگند

همه بلدند از بیرون گود بگن، لنگش کن!!

ملت ساده ما رو باش!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
خیلی از اینها آمریکایی هستند البته نسل جوان آمریکا! بعد هم شما من رو یاد اونهایی میندازین که میگفتن اگر از وضع ایران خوشتون نمیاد برین کشورهای دیگه!
کل غزه ۴۵ کیلومتر مربع و با جمعیت دو میلیون نفر کی میتواند یک کشور مستقل باشد نه کشاورزی و نه صنعت دارد بهتر آن است که در کشور مصر ادغام شود.
آزادی بیان دارن. ولی آزادی پس از بیان چی؟ اینکه اینطوری وارد دانشگاه شدن و اساتید و دانشجوها رو گرفتن بردن آزادی بیانه؟ نمردیم و معنی آزادی بیان رو هم فهمیدیم.
کسیکه خوابه رو میشه بیدار کرد ولی امان از کسیکه خودشو زده به خواب! تا کی خودفریبی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی