باند موبایل قاپان سابقه دار در تهران به پایان خط رسید

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند موبایل قاپان سابقه‌دار خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۲۵۶۹۰۴
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ 31 August 2024
|
1807 بازدید
|
۲

 
به گزارش تابناک، سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه مراجعه کرد و اظهار داشت یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۳ ترک، از وی زورگیری کرده و گوشی وی را به سرقت برده است.
 
وی گفت: پس از اعزام به محل و بازبینی دوربین‌های مداربسته، هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد. این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل کلانتری پس از اخذ دستور قضائی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاه خود زمینگیر و دستگیر کردند.
 
سر کلانتر ششم پلیس پایتخت ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه ۴ قبضه سلاح سرد کشف شد.
 
این مقام انتظامی افزود: متهمان ۲۰ تا ۲۲ ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر سرقت موبایل قاپی از شهروندان و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
 
سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: تا کنون تعداد ۱۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عباسقلى
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
افتابه دزد هاى احمق اين موبيل كهنه ها بدرد كسى نمى خوره همش رو هم بزارى صد دولار نمى اره
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...