هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

آلومینیوم ۱-۰ خیبر؛ اراک بالاخره خندید/ خیبر همچنان پرنوسان

تیم فوتبال آلومینیوم موفق شد در خانه مقابل خیبر به برتری دست یابد تا به اولین پیروزی خود دست یابد.
کد خبر: ۱۲۶۲۲۴۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱ 27 September 2024
|
792 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی»، تیم های فوتبال آلومینیوم و خیبر خرم آباد امروز جمعه ۶ مهر و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در هفته ششم رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم آلومینیوم به پایان رسید. رحمان جعفری زننده تک گل این بازی بود.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان (۹۰- رضا جبیره)، میلاد بدرقه، رحمان جعفری (۲+ ۹۰ طالب ریکانی)، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی (۷۶- طاها محبی پور)

ترکیب خیبر: تونی باتیستا - حسین ابرقویی - محسن طرهانی - کوین بولی - آنتونی آکومو - محسن سفیدچقایی (۸۰- فرید امیری) - علیرضا دغاغله - مهرداد قنبری - فراز امام علی - علیرضا نقی‌زاده (۸+ ۹۰ - امیررضا تیموری) - عارف رستمی

بازیکنان آلومینیوم بازی را بهتر آغاز کردند و امین کاظمیان در دقیقه ۱۵ سعی کرد تا خود را به محوطه جریمه خیبر برساند که بازیکنان این تیم مانع از حرکت وی شدند.

گل اول برای آلومینیوم توسط جعفری

در دقیقه ۴۰ بازیکنان آلومینیوم به سمت دروازه خیبر حمله ور شدند و پاس زمینی و بهرام گودرزی به رحمان جعفری رسید و این بازیکن به راحتی توانست گل اول بازی را برای آلومینیوم به ثمر برساند.

بازیکنان خیر در دقیقه ۶۰ صاحب موقعیت شدند و ضربه دغاغله از بیرون محوطه جریمه با واکنش خوب خلیفه همراه شد.

مردود شدن گل دوم آلومینیوم توسط VAR

در دقیقه ۷۴ باتیستا روی پاس کاظمیان در موقعیت تک به تک با دروازه بان خیبر قرار گرفت و توانست گل دوم را برای آلومینیوم به ثمر برساند اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در نهایت این بازی با برتری تیم آلومینیوم به پایان رسید تا این تیم به اولین پیروزی خود در فصل دست یابد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات