حمایت معاونان ترامپ و هریس از رژیم صهیونیستی

معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در یک مناظره تلویزیونی، از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۹۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰ 02 October 2024
|
670 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، «تیم والز» دموکرات و «جی‌دی ونس» جمهوری‌خواه، نامزدهای معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا، بامداد چهارشنبه و در تنها مناظره معاونان رئیس‌جمهور آینده آمریکا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند؛ این مناظره در نیویورک برگزار شده است. 

والز که زوج انتخاباتی «کامالا هریس» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری پنجم نوامبر (۱۵ آبان) آمریکاست، از رژیم صهیونیستی حمایت کرد و گفت: ما به حمایت از اسرائیل در دفاع از خود ادامه می‌دهیم.

او همچنین گفت بازگشت ترامپ به کاخ سفید، خطرناک است.

فرماندار مینه‌سوتا در ادامه گفت روسیه و کره شمالی متحدان ترامپ هستند، درحالی‌که هریس به اتحاد با کشورهای غربی پایبند است.

جی‌دی ونس زوج انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا اما گفت راه پایان‌دادن به هرج‌ومرج در جهان، بازگشت ترامپ به کاخ سفید است.

او با اشاره به عملیات «وعده صادق ۲» از سوی ایران، مدعی شد ایران بدون رفتار منفعلانه دولت «جو بایدن» نمی‌توانست کاری را که انجام داد، اجرایی کند.

ونس بار دیگر ادعای ترامپ را تکرار کرد و مدعی شد: ایران که این حمله را انجام داد، بیشتر از ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده خود را به لطف دولت هریس دریافت کرد.

او همچنین گفت در هر زمانی از رژیم صهیونیستی حمایت خواهند کرد و ترامپ این را به صراحت گفته است.

والز هم در پاسخ ونس گفت عملکرد ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری خود، در مهار ایران فاجعه‌بار بود و با خروج از برجام، ایران را به سلاح هسته‌ای نزدیک کرد.

ونس هم گفت ترامپ جهان را امن‌تر کرده بود و در دوران او هیچ درگیری بزرگی در جهان شعله‌ور نشد اما بایدن آن را خراب کرد.

والز در پاسخ به سوالی درباره حمایت از تنش‌آفرینی رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت: ما از نیروهای خود و نیروهای متحد خود دفاع خواهیم کرد. 

ونس نیز در پاسخ به این سوال گفت: این مربوط به اسرائیل می‌شود تا تصمیم بگیرند که برای حفظ امنیت خود چه اقدامی انجام دهند. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟