حمله حزب‌الله به پادگان اسرائیلی با رمز «لبیک یا نصرالله»

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با رمز «لبیک یا نصرالله» با انبوهی از پهپادها به پادگان آموزشی تیپ گولانی حمله کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۱۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ 13 October 2024
|
2061 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای را در خصوص عملیات پهپادی کوبنده خود به یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا صادر کرد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، در چارچوب سلسله عملیات خیبر، در واکنش به تعرض‌های صهیونیست‌ها به ویژه در شهرک‌های النویری و البسته در بیروت پایتخت لبنان و دیگر مناطق و در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیست، مقاومت اسلامی شامگاه روز یکشنبه سیزدهم اکتبر ۲۰۲۴ با رمز لبیک یا نصرالله، با چندین پهپاد انتحاری به پادگان آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا واقع در جنوب حیفا حمله کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی برای دفاع از کشور و ملت سربلند و مظلوم ما آماده و حاضر خواهد بود و از انجام وظایف خود در بازدارندگی در برابر دشمن کوتاهی نخواهد کرد. خداوند بر هر چیزی تواناست.

گفتنی است کمی پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آمار زخمی‌های حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا به ۶۹ نفر افزایش یافته که حال ۴ نفر از آن‌ها به شدت وخیم گزارش است.

همچنین این رسانه‌ها اذعان کردند که عملیات پهپادی حزب‌الله لبنان علیه پادگان آموزشی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در بنیامینا واقع در جنوب حیفا به هلاکت ۳ صهیونیست انجامیده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟