حمایت و تمجید رئیس مجلس الجزایر از سفر قالیباف به لبنان

رئیس مجلس الجزایر گفت: آقای قالیباف به بنده گفت سفرش به لبنان باعث تحسین برادرانمان در حزب الله و این سفر، سفر موفقیت آمیز و مقتدرانه‌ای بوده است.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۷۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 14 October 2024
|
1050 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابراهیم بوغالی با اشاره به دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بنده دیداری با آقای قالیباف رئیس مجلس ایران داشتم و در رابطه با مسائل فلسطین و لبنان به گفتگو پرداختیم.

وی افزود: آقای قالیباف قبل از اینکه به ژنو بیایند به لبنان رفته بودند و از نزدیک در جریان تحولات منطقه و تخریب و کشتار صهیونیست‌ها در لبنان قرار گرفتند.رئیس مجلس الجزایر تصریح کرد: ما در این دیدار به بررسی راه های عملی حمایت از برادرانمان در لبنان پرداختیم.وی در ادامه گفت: در این دیدار بررسی کردیم که راه های ارسال کمک های بشر دوستانه چیست و آنها چه نیازهایی دارند.

ابراهیم بوغالی تصریح کرد: صحبت‌هایی داشتیم تا بند و ماده‌ای فوق العاده را در سطح اتحادیه بین المجالس جهانی همین اجلاسیه فعلی در ژنو ارائه دهیم.وی افزود: هرگونه تلاش برای حمایت طرف‌های مختلف از تصویب بند مذکور ا محترم می‌شماریم و انشالله به دنبال پیروزی در این موضوع هستیم.

وی تاکید کرد: همچنین ما در این دیدار بین روابط پارلمانی دو کشور ایران و الجزایر و تقویت روابط دو کشور هم صحبت کردیم.وی در رابطه با سفر اخیر رئیس مجلس ایران به لبنان نیز گفت: خود آقای قالیباف به ما گفت که این سفر باعث تحسین برادرانمان در حزب الله و لبنان شده و سیار سفر موفقیت آمیز و مقتدرانه‌ای بوده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟