مسموم كردن متقاضيان داروهاي ناياب

در داخل خیابان، با انتخاب صاحبان ماشین های مدل بالا و ریختن طرح دوستی با آنها، اعتماد این افراد را به‌دست می آوردیم و در ملاقات های بعدی که با آنها داشتیم به منازل آنها راه پیدا کرده و در اولین ورود به منزل در یک لحظه از غفلت آنها استفاده مي‌كرديم و با داروهای خواب‌آوری که در داخل نوشیدنی‌ها می‌ریختیم آنها را بیهوش و اقدام به سرقت وجوه نقد همراه یا داخل منازل‌شان کرده و متواری ‌شدیم.
کد خبر: ۱۲۹۵۳۰
|
۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹ 08 November 2010
|
3760 بازدید
تهران امروز: دختر خانم‌هاي جواني كه در داروخانه‌هاي پايتخت چرخ زده و با عنوان تهيه داروهاي كمياب از افراد كلاهبرداري مي‌كردند بازداشت شدند.

11مهرماه مردي با مراجعه به کلانتری گاندی به ماموران گفت: دو خانم جوان که مدعی بودند می توانند داروی مورد نیاز مرا تهیه كنند، به بهانه تحویل دارو به منزلم آمده و پس از بیهوش کردنم اقدام به سرقت وجوه نقد داخل خانه کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی و حضور شاکی پرونده به پایگاه سوم، وی به کارآگاهان گفت: چند روز قبل براي خرید دارویی کمیاب به داروخانه ای در نزدیکی میدان تجریش رفته بودم ؛ در داخل داروخانه خانم جوانی حضور داشت که در حال گوش دادن به مکالمه تلفنی من درخصوص کمیاب بودن داروی مورد نظر من شد.

پس از بیرون آمدن از داروخانه، این خانم به من نزدیک شد و به من گفت: «فردی را می شناسم که می‌تواند داروی شما را تهیه كند.»

من که چند روزی به دنبال تهیه دارو بودم، با شنیدن این صحبت احساس کردم این خانم را خدا در مقابل من قرار داده؛ بلافاصله شماره تماسم را به آنها داديم و قرار شد تا فردای همان روز، دارو را به من تحویل دهند. فردای آن روز، این خانم جوان به همراه خانم دیگری برای تحویل دادن داروها به منزلم مراجعه و به بهانه تحویل دادن دارو و گرفتن پول داروها وارد خانه من شدند ؛ پس از تهیه شربت برای این دو خانم، برای آوردن پول داروها برای چند دقیقه آنها را در داخل اتاق پذیرایی تنها گذاشتم.

زمانی که با پول به اتاق پذیرایی بازگشتم با تعارفات این دو خانم برای نوشیدن شربت روبه‌رو شدم و من نیز برای احترام گذاشتن به آنها اقدام به نوشیدن شربت کردم و پس از چند دقیقه ناگهان بیهوش شدم و دیگر... در حدود ساعت هشت شب بود که به هوش آمدم و در آن لحظه بود که متوجه شدم که مبلغ 250 هزار تومان پول داخل منزل توسط این دو خانم جوان به سرقت رفته است.

با آغاز تحقیقات و جمع بندی شکایات درخصوص وقوع سرقت‌های مشابه توسط دو خانم جوان، کارآگاهان پایگاه سوم موفق به شناسایی هویت یکی از این خانم به هویت «ندا. ب» (28 ساله) شدند.

با شناسایی هویت «ندا. ب»، بلافاصله محل تردد وی در منطقه پیروزی مورد شناسایی قرار گرفت و کارآگاهان حدود يك ماه بعد وی را دستگیر کردند. «ندا» در بازجويي لب به اعتراف گشود و ضمن معرفی همدست خود به هویت «ریحانه. الف»، به ارتکاب سرقت مشابه دیگر نیز اعتراف کرد.

با شناسایی مخفیگاه ریحانه. الف (23 ساله) در تقاطع خیابان ولیعصر، خیابان مولوی، این متهم نیز در فرداي آن روز دستگیر شد.

متهمان در اعترافات خود در خصوص شگرد انجام سرقت های خود به کارآگاهان گفتند: در داخل خیابان، با انتخاب صاحبان ماشین های مدل بالا و ریختن طرح دوستی با آنها، اعتماد این افراد را به‌دست می آوردیم و در ملاقات های بعدی که با آنها داشتیم به منازل آنها راه پیدا کرده و در اولین ورود به منزل در یک لحظه از غفلت آنها استفاده مي‌كرديم و با داروهای خواب‌آوری که در داخل نوشیدنی‌ها می‌ریختیم آنها را بیهوش و اقدام به سرقت وجوه نقد همراه یا داخل منازل‌شان کرده و متواری ‌شدیم.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تهران‌امروز مي‌گويد: در حال حاضر با تحقیقات انجام شده تعدادی از افرادی که بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، شناسایی و ضمن مراجعه به پایگاه سوم و طرح شکایت اقدام به شناسایی این متهمان کرده‌اند.

از تمامي مالباختگانی که بدین شیوه و توسط دو خانم جوان مورد سرقت قرار گرفته‌اند دعوت می شود تا جهت طرح شکایت و شناسایی متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی واقع در خیابان نیلوفر مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟