جنايت مهيب مرودشت را چه كسي رقم زد؟

ثار ضرباتي سهمگين بر جمجمه اين زن موجود بود و اين ضربات آنقدر وحشتناك به سر اين زن جوان وارد آمده بود كه مغز وي متلاشي و استخوان‌هاي جمجمه‌اش از هم باز شده بود. يكي از دستان سميه هم از مچ قطع شده و اثري از آن نبود.
کد خبر: ۱۳۲۸۰۷
|
۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۵ 27 November 2010
|
10973 بازدید
تهران امروز: تلاش براي كشف معماي قتل يك زن جوان در مرودشت در حالي ادامه دارد كه حال يكي از فرزندان مجروح شده وي توسط قاتل نيز نامطلوب گزارش شده است.

ماجرا از اين قرار بود كه يكي از بستگان زني به نام سميه با ماموران پليس مرودشت تماس گرفته و از جنايتي هولناك در خانه اين زن خبر داد.

ماموران به سرعت به محل حادثه گسيل شده و با حاضر شدن در خانه اين زن ابتدا با جنازه وي روبه‌رو شدند كه به طرزي فجيع جان باخته بود.آثار ضرباتي سهمگين بر جمجمه اين زن موجود بود و اين ضربات آنقدر وحشتناك به سر اين زن جوان وارد آمده بود كه مغز وي متلاشي و استخوان‌هاي جمجمه‌اش از هم باز شده بود. يكي از دستان سميه هم از مچ قطع شده و اثري از آن نبود.

كمي آن‌طرف‌تر از سميه بدن مجروح دوفرزند پسر وي روي زمين افتاده بود. يكي از اين پسرها 9 ماهه و ديگري ‌شش ساله بود. آثار ضرب وشتم شديدي روي بدن آنها به چشم مي‌خورد.

با حضور اورژانس اين دو پسر بچه مورد معاينه قرار گرفته و پرسنل اورژانس گفتند كه اين دو كودك هنوز زنده‌اند و علائم حياتي در آنها ديده مي‌شود. بلافاصله اين دو كودك به بيمارستان برده و در آنجا تحت مراقبت‌هاي پزشكي قرار گرفتند. با حضور بازپرس ويژه قتل در محل جنايت، تحقيقات پليسي درباره اين جنايت آغاز شد و كارآگاهان پس از مدتي جست و جو در محل جنايت دست بريده شده سميه را پيدا كردند.

كارآگاهان با توجه به وجود آثار النگو روي اين دست و فقدان اين النگوهاي طلا فرضيه سرقت را به عنوان انگيزه اين جنايت مهيب مطرح ساخته و در تلاش براي پيدا كردن مظنون احتمالي اين حادثه برآمدند.

چون هيچ آثاري از تخريب قفل در خانه مشاهده نمي‌شد و از طرفي مقداري ميوه و آجيل در پذيرايي اين خانه بود فرض آشنا بودن قاتل يا قاتلان قوت گرفت به همين خاطر تحقيقات از افرادي كه با مقتول دچار مشكل بودند شروع شد.

خانواده مقتول در پرس و جوي پليس و در پاسخ به اين سوال كه به چه كسي ظنين هستند از فرخ داماد خود به عنوان مظنون اصلي نام بردند. فرخ چند ساعت بعد در خانه خود بازداشت شد. يكي از بستگان مقتول به پليس گفت: فرخ، شوهر خواهر بزرگم سر مسئله مالي از مدتي پيش با سميه خواهر كوچكم مشكل پيدا كرده بود. او چندين بار سميه را تهديد كرده بود به همين خاطر ما به او ظنين هستيم.

در حالي كه بازجويي از فرخ ادامه دارد از مرودشت خبر مي‌رسد كه حال نوزاد 9ماه سميه وخيم ولي حال فرزند شش ساله‌اش رو به بهبودي مي‌رود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟