عروس عصباني، مادر شوهرش را كتك زد

دقايقي بعد از اين تماس، ماموران انتظامي تهران با حضور در محل حادثه مشاهده كردند زن جواني در حال كتك زدن زني ميانسال است و رهگذران را هم تهديد مي‌كند در صورت مداخله زن ميانسال را خواهد كشت.
کد خبر: ۱۳۷۷۲۹
|
۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۸ 23 December 2010
|
8755 بازدید
جام‌جم: نوعروس جوان كه به انگيزه انتقام‌‌گيري از مادرشوهرش، در يكي از ميدان‌هاي تهران او را كتك زده بود، دستگير شد.

اوايل هفته جاري مردي هنگام عبور از ميدان صنعت تهران، مشاهده كرد 2 زن در حال كتك زدن يكديگرند. بنابراين خواست به مشاجره اين دو زن پايان دهد، اما از سوي يكي از آنها مورد حمله قرار گرفت. او نيز در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران ماجرا را خبر داد.

دعواي دردسرساز 2 زن

دقايقي بعد از اين تماس، ماموران انتظامي تهران با حضور در محل حادثه مشاهده كردند زن جواني در حال كتك زدن زني ميانسال است و رهگذران را هم تهديد مي‌كند در صورت مداخله زن ميانسال را خواهد كشت.

ماموران با خاتمه دادن به اين دعوا، زن ميانسال را كه مصدوم شده بود، به بيمارستان انتقال دادند. زن جوان نيز دستگير و براي تحقيقات به كلانتري منتقل شد.

اعتراف به انتقام‌ از مادرشوهر

متهم ـ زن جوان ـ در تشريح ماجرا به پليس گفت: زن ميانسال مادرشوهرم است. او از چند ماه پيش با دخالت‌هاي بي‌موردش زندگي ما را تلخ كرده است.

متهم يادآور شد: در پي دخالت‌ها و تحريك اين زن، چندين بار شوهرم مرا كتك زده است.

تهديدهاي تلفني شوهر و مادرش

وي ادامه داد: براي اين كه شوهرم رفتارش را تغيير دهد، از او شكايت كرده و مهريه‌ام را به اجرا گذاشتم و به خانه پدري‌ام رفتم. از آن روز به بعد شوهرم و مادرش تلفني مرا تهديد مي‌كردند و مي‌خواستند شكايتم را پس بگيرم و به خانه‌ام بازگردم.

زن متهم تصريح كرد: من نيز كينه مادرشوهرم را به دل گرفته و درصدد انتقام از وي بودم كه روز حادثه او را در خيابان ديدم.

با تمام كينه و نفرت به سوي وي حمله كردم و او را بشدت كتك زدم. بنابراين گزارش، از سوي بازپرس مومني در شعبه هفتم دادسراي ناحيه 2 تهران براي عروس جوان قرار قانوني صادر شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟