کلاهبردار هزار چهره «قرن 21» را شناسايي كنيد

مالباختگان در اظهاراتي مشابه به كارآگاهان اينطور گفتند: از طريق آگهي نيازمندي يكي از روزنامه‌هاي كثيرالانتشار، در جريان رهن كامل منزلي با شرايط مناسب در شمال غرب تهران قرار گرفتيم. بلافاصله با شماره تلفن‌هاي بنگاه قرن 21 تماس و در خصوص بازديد از منزل با مدير بنگاه ( متهم متواري ) قرار ملاقات گذاشتيم.
کد خبر: ۱۵۷۶۷۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶ 11 April 2011
|
6921 بازدید
تهران امروز: صاحب بنگاه معاملات مسكن قرن 21 كه آگهي آن در مطبوعات منتشر شده بود يك حقه باز حرفه‌اي از كار درآمد.

مدتي قبل با طرح شكايت چند شهروند، كارآگاهان اداره چهاردهم اطلاع پيدا كردند كه فردي در قالب بنگاه معاملات مسكن تحت عنوان «قرن 21» در منطقه «جنت آباد تهران»، اقدام به اجاره واحدهاي آپارتماني با پول پيش كم و كرايه ماهانه بالا كرده و پس از آن اين واحدها را با شرايط رهن كامل با مبلغ بالا در اختيار متقاضيان كرايه منزل به صورت رهن كامل قرار داده و سپس با تخليه ناگهاني بنگاه معاملاتي، متواري شده است.

مالباختگان در اظهاراتي مشابه به كارآگاهان اينطور گفتند: از طريق آگهي نيازمندي يكي از روزنامه‌هاي كثيرالانتشار، در جريان رهن كامل منزلي با شرايط مناسب در شمال غرب تهران قرار گرفتيم. بلافاصله با شماره تلفن‌هاي بنگاه قرن 21 تماس و در خصوص بازديد از منزل با مدير بنگاه ( متهم متواري ) قرار ملاقات گذاشتيم.

پس از گذاشتن قرار ملاقات و بازديد منزل و توافق بر سر قيمت رهن منزل، مبلغ رهن منزل را به صورت تمام نقد در اختيار مدير بنگاه قرار داده اما در روز مقرر كه قرار شد تا كليد منزل را از بنگاه تحويل بگيرم، متوجه شديم كه منزل مورد نظر به صورت همزمان به چندين نفر كرايه داده شده است. بعد هم خبردار شديم كه اصلا اين منزل متعلق به مدير بنگاه نبوده و او اين واحد مسكوني را از مالك اصلي آن كرايه كرده و بدون پرداخت كرايه به صاحبخانه از محل متواري شده است و شخص مالك خانه نيز خود شخصا از اين فرد شاكي است.

اين كلاهبردار را به پليس معرفي كنيد

با تشكيل پرونده و انجام تحقيقات مقدماتي كارآگاهان دريافتند كه متهم تحت تعقيب با استفاده از هويت‌هاي جعلي مختلف از جمله «پيام محمودي» و «عبدالكريم عرب‌پور» اقدام به تنظيم قرارداد اجاره منزل با شرايط رهن كامل با مالباختگان كرده كه تاكنون با شناسايي تعدادي از مالباختگان، مبلغ كلاهبرداري شده از اين مالباختگان، در حدود 150 ميليون تومان برآورد گرديده است.

در حال حاضر و در حالي كه سر نخ خاصي از متهم فراري وجود ندارد با حكم قضايي و به دستور رهبريان، معاون مبارزه با جرايم خاص پليس آگاهي تهران بزرگ، تصوير متهم جهت شناسايي او از سوي شهروندان صادر شده است. اين مقام انتظامي از تمامي شهرونداني كه نسبت به شناسايي اين متهم اقدام كرده و از محل‌هاي تردد يا احتمالا مخفيگاه وي اطلاع دارند درخواست كرده هرگونه اطلاعات خود را در اين خصوص از طريق شماره تلفن‌هاي 51055614 و 51055514 در اختيار كارآگاهان اداره چهاردهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند. رهبريان همچنين از ديگر مالباختگان احتمالي كه نسبت به شناسايي متهم متواري اقدام و از وي شكايتي دارند دعوت كرده است تا جهت پيگيري شكايت خود به شعبه 15 بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران يا اداره چهاردهم مبارزه با كلاهبرداري پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟