پايان خونين عشق «فرانك» به «محسن»

از چندي پيش فرانك قصد داشته تا با فرزند يكي از دوستان خانوادگي‌شان به هويت «محسن» 20 ساله كه به همراه يكديگر در يك دانشگاه مشغول به تحصيل بودند، ازدواج كند اما در اين اواخر اختلافاتي ميان آنها ايجاد شده و طی آن محسن از قصد خود براي ازدواج انصراف داده اما فرانك همچنان بر ازدواج با او پافشاري داشته است.
کد خبر: ۱۶۱۹۵۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۲ 01 May 2011
|
14243 بازدید
ملت ما: پسر جواني كه هيچ تصميمي براي ازدواج با دختر يكي از آشنايانشان نداشت، براي پايان دوستي‌شان «فرانك» را در پارك طالقاني كشت.

ساعت 14:30 يك ارديبهشت‌ماه سال جاري ماموران كلانتري 103 گاندي از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي در جريان خبر كشف جسد زن جواني در داخل فضاي سبز پارك جنگلي طالقاني قرار گرفتند. با حضور ماموران كلانتري در محل و تاييد خبر بلافاصله مراتب به قاضي كشيك ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران و پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور رسولي، بازپرس شعبه پنجم ويژه قتل دادسراي امور جنايي، تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخيص هويت پليس آگاهي و تاييد خبر قتل، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. كارآگاهان اداره دهم در نخستين مرحله از اقدامات خود به بررسي مدارك به دست آمده از مقتول پرداخته و در بررسي اسناد و مدارك به دست آمده به تعدادي از اوراق شناسايي متعلق به يك دانشجوي دختر به هويت «فرانك» 18 ساله دست پيدا كردند،

با شناسايي خانواده فرانك و دعوت از آنها جهت حضور در پزشكي قانوني، جسد مكشوفه به هويت فرانك از سوي آنها مورد شناسايي قرار گرفت. در ادامه تحقيقات انجام شده از خانواده مقتول عنوان شد كه فرانك يك ارديبهشت‌ماه براي شركت در كلاس از خانه خارج شده است.

خانواده فرانك به كارآگاهان گفتند: «فرانك جهت شركت در كلاس‌ها به همراه دوستانش به نام‌هاي آذر و نجمه در سر كلاس حاضر مي‌شدند».

كارآگاهان اداره دهم در ادامه رسيدگي به اين پرونده به تحقيق از دوستان دانشگاهي او پرداختند و مشخص شد كه از چندي پيش فرانك قصد داشته تا با فرزند يكي از دوستان خانوادگي‌شان به هويت «محسن» 20 ساله كه به همراه يكديگر در يك دانشگاه مشغول به تحصيل بودند، ازدواج كند اما در اين اواخر اختلافاتي ميان آنها ايجاد شده و طی آن محسن از قصد خود براي ازدواج انصراف داده اما فرانك همچنان بر ازدواج با او پافشاري داشته است.

در تحقيقات به‌عمل‌آمده از خانواده فرانك نيز، به كارآگاهان اعلام شد كه «محسن» فرزند يكي از دوستان خانوادگي آنها بوده و با دخترشان در يك دانشگاه مشغول به تحصيل بوده‌اند. در ادامه تحقيقات پليسي و با به دست آمدن اطلاعات جديد، بلافاصله هماهنگي‌هاي قضايي لازم با بازپرس پرونده انجام و با شناسايي محل سكونت «محسن» در شهرري، وي 5 ارديبهشت‌ماه سال جاري دستگير و جهت انجام تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي انتقال پيدا كرد.

با انتقال «محسن» به اداره دهم و آغاز تحقيقات، وي در تحقيقات مقدماتي منكر هرگونه ارتكاب جنايت و ارتباط با مقتول شد و مدعي شد كه يكم ارديبهشت‌ماه به هيچ عنوان از خانه خارج نشده اما در ادامه تحقيقات و مدارك به‌دست آمده به ارتكاب جنايت و قتل فرانك اعتراف كرد.

متهم در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: «از حدود 5 سال پيش با فرانك كه خانواده ما با آنها رفت و آمد دارند، آشنا شدم؛ ابتدا ارتباط ما تنها بصورت تلفني بود اما بتدريج ارتباط ما در طول اين چند سال بيشتر شد، از حدود يك ماه پيش بود كه فرانك موضوع ازدواج ما 2 نفر را مطرح كرده بود و بر آن اصرار مي‌كرد و اين در حالي بود كه من به هيچ عنوان شرايط مناسبي براي ازدواج نداشتم اما او مرا تهديد مي‌كرد كه اگر به خواستگاري او نروم خانواده‌ها را در جريان خواهد گذاشت، خيلي با او صحبت كردم و به او گفتم: «دانشجو هستم، خدمت سربازي نرفته و شغل مناسبي هم ندارم، بايد اجازه دهي تا 2 يا 3 سال ديگر به خواستگاري بيايم»، با وجود تمام صحبت‌هايي كه با فرانك داشتم او قبول نمي‌كرد تا اينكه ساعت 9:30 يكم ارديبهشت‌ماه با من تماس گرفت و عنوان كرد كه در ايستگاه اتوبوس منتظر است.

به ايستگاه اتوبوس رفته و به همراه فرانك از طريق متروی شهرري به پارك جنگلي طالقاني آمديم، در داخل پارك بار ديگر درباره موضوع ازدواج با يكديگر شروع به بحث كرديم و هرچقدر از فرانك درخواست مهلت كردم اما او به هيچ عنوان زير بار نمي‌رفت.»

متهم درباره زمان ارتكاب جنايت نيز به كارآگاهان گفت: «با توجه به درگيري و اختلاف با فرانك كه از يك ماه قبل بسيار شدت پيدا كرده بود، در زمان خارج شدن از خانه يك تيغه چاقو را از داخل آشپزخانه خانه‌مان برداشتم تا چنانچه فرانك صحبت‌هاي مرا قبول نكند، او را به قتل برسانم.

وقتي كه ديدم فرانك همچنان بر درخواست خود اصرار دارد تصميم به قتل او گرفته و در حالي‌كه در كنار هم قدم مي‌زديم چاقو را از كمرم برداشته و يك ضربه با دست راست به شكم او زدم و به سرعت از محل متواري شدم.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم درباره قصد و نيت جنايت و ارتكاب قتل، به دستور بازپرس محترم پرونده قرار بازداشت موقت صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟