فرار قوي‌ترين قاتل ايران

امير قرايي كه متهم به قتل فردي به نام علي است چهارشنبه هفته گذشته با يك شمشير سامورايي به يك سفره خانه‌سنتي در منطقه جنت‌آباد تهران رفت و مقتول را سر اختلافي سه ميليون توماني با ضربه شمشير از پا درآورد.
کد خبر: ۱۶۲۹۰۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲ 05 May 2011
|
13086 بازدید
تهران امروز: قوي‌ترين قاتل ايران با گذشت بيش از يك هفته از زمان انجام جنايت همچنان فراري است.

امير قرايي كه متهم به قتل فردي به نام علي است چهارشنبه هفته گذشته با يك شمشير سامورايي به يك سفره خانه‌سنتي در منطقه جنت‌آباد تهران رفت و مقتول را سر اختلافي سه ميليون توماني با ضربه شمشير از پا درآورد. طي اين حادثه چهار انگشت يكي از همراهان مقتول نيز قطع شده ولي با موفقيت به دستش پيوند خورد. در حالي كه رسانه‌ها از حضور قاتل در پليس امنيت و تحويل خود به مقامات امنيتي خبر داده بودند تهران امروز از فرار وي پس از وقوع جنايت خبر داد.

امروز پس از پنج روز دادستان تهران بر فرار متهم صحه گذاشته و اعلام كرد وي همچنان تحت تعقيب است.

گفتني است پيش از اين داور مسابقه قوي‌ترين مردان ايران با اظهارنظر غيركارشناسي درباره اين قتل آن‌را غيرعمد خوانده بود در حالي كه شواهد حاكي از عمدي بودن اين جنايت دارد.

يك منبع آگاه هم گفت استفاده فراوان از مواد نيروزا و داروهاي غيرمجاز پرورش اندام باعث كاهش آستانه تحمل عده‌اي از بدنسازان و ورزشكاران شده است. البته وي اضافه كرد كه شواهدي دال بر مصرف اين مواد توسط متهم به قتل اين پرونده در دست نيست.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟