زندگي رويايي زوج تبهكار با پول پيرمرد ثروتمند

2 روز پيش از توطئه‌شان 3 چك 20 ميليون ‌ريالي در اختيار مصطفي قرار دادم تا برايم نقد كند. پس از آن ديگر خبري از اين زن و شوهر نشد. آنها شبانه وقتي من در اتاقم خواب بودم با سرقت يك چك 200 ميليون ريالي، يك فرش دست‌باف ارزشمند 9 ميليون توماني، يك ال‌سي‌دي 46 اينچ و خودروي تويوتا كمري و مداركش پا به فرار گذاشتند.
کد خبر: ۱۶۶۷۷۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۸ 25 May 2011
|
4518 بازدید
ملت ما: روياي پولدار شدن يك زوج با گرفتار شدن آنان پشت ميله‌هاي سلول رنگ باخت. اين زن و شوهر توطئه دزدي ميليوني از پيرمرد تاجر را به مرحله اجرا گذاشتند و به هتل‌قو فرار كردند.

فرار 9 ماهه اين زوج رويايي زماني پايان يافت كه مرد شيك‌پوش سوار بر تويوتا كمري در شمال كشور بازداشت شد. 20 ارديبهشت ماه سال 89 يك پيرمرد تاجر به كلانتري 125 يوسف‌آباد مراجعه كرد و به افشاي راز يك دزدي ميليوني پرداخت. 

اين پيرمرد 92 ساله گفت: 5 ماه پيش، از طريق يكي از آشناهايم با زن و شوهر جواني به نام‌هاي نرگس و مصطفي آشنا شدم آنها به عنوان سرايدار و پرستار به خانه من آمدند.

وي افزود: از وقتي همسرم را از دست دادم خيلي تنها شدم. در يك خانه 2 طبقه‌يي در اميرآباد زندگي مي‌كنم و اين زن و شوهر نيز تحت عنوان سرايدار به خانه من آمدند و در طبقه اول زندگي مي‌كردند.

وي افزود: همه كارهاي خانه را نرگس انجام مي‌داد و شوهرش كار وصول چك‌هايم را به عهده داشت. رفتارهاي آنها به گونه‌يي بود كه اعتمادم را به خودشان جلب كرد.

وي افزود: خودروي تويوتا كمري‌ام در اختيار مصطفي بود و كارهاي مرا انجام مي‌داد.
2 روز پيش از توطئه‌شان 3 چك 20 ميليون ‌ريالي در اختيار مصطفي قرار دادم تا برايم نقد كند. پس از آن ديگر خبري از اين زن و شوهر نشد. آنها شبانه وقتي من در اتاقم خواب بودم با سرقت يك چك 200 ميليون ريالي، يك فرش دست‌باف ارزشمند 9 ميليون توماني، يك ال‌سي‌دي 46 اينچ و خودروي تويوتا كمري و مداركش پا به فرار گذاشتند.

پس از شكايت اين پيرمرد ثروتمند ماموران پليس با دريافت دستور قضايي از سوي داديار شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران جست‌وجوي ويژه‌يي براي بازداشت زن و شوهر فراري آغاز كردند.
پليس در نخستين قدم به خانه پدر و مادر اين زن و شوهر رفت اما آنها هيچ اطلاعي از مخفيگاه فرزندانشان نداشتند.

از سوي ديگر قاضي پرونده با توجه به احتمال فرار متهمان به خارج از كشور دستور ممنوع‌الخروج بودن آنان را صادر كرد.

در شاخه ديگري از بررسي‌ها شماره پلاك خودروي تويوتا كمري در اختيار پليس سراسر كشور قرار گرفت تا ردي از متهمان به دست‌ آيد. اين در حالي‌ است كه پس از شكايت پير‌مرد مشخص شد مصطفي، مرد فراري به بانك مراجعه كرده و چك پير‌مرد تاجر را نقد كرده است.

در حالي كه پليس قدم به قدم در تعقيب زن و شوهر توطئه‌گر بود سرنخي از آنها پيش‌روي پليس ساري قرار گرفت.

16 بهمن ماه سال گذشته ماموران پليس شهر ساري به يك دستگاه خودروي تويوتا كمري مظنون و پس از استعلام متوجه سرقتي بودن آن شدند. راننده اين خودرو بازداشت شد.

بررسي‌ها نشان مي‌داد وي در پايتخت خودروي تويوتا كمري يك تاجر ثروتمند را به سرقت برده است. وي در برابر ماموران پليس شهر ساري خود را بي‌گناه دانست و گفت: اين خودرو را پيرمرد در اختيارم قرار داده و حالا از ترس پسرانش گفته كه من دزديده‌ام.

وي افزود: پول‌ها و چك‌ها را هم براي تشكر به من داد، چون مي‌گفت وجود من در زندگي‌اش موجب پيشرفت وي شده است.

اين مرد ادامه داد: ال‌سي‌دي و فرش را همسرم از خانه‌اش دزديد و آنها را فروخت. پس از آن با همسرم اختلاف پيدا كرديم و اكنون 3 ماه است كه از وي خبري ندارم و مي‌خواهيم از يكديگر جدا شويم. اين متهم با نيابت قضايي در اختيار ماموران پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت و با راهنمايي‌هاي وي، همسرش نرگس در خانه‌يي اجاره‌يي بازداشت شد.

زوج تبهكار در بازجويي‌هاي فني و پليسي پرده از توطئه شوم خود برداشتند.
نرگس 29 ساله درباره جزييات دزدي گفت: 5 سال پيش با مصطفي آشنا شدم و با يكديگر ازدواج كرديم هميشه روياي پولدار شدن در سر داشتيم. شوهرم در بازار مشغول به كار شد اما پس از مدتي ورشكست شد و به آرزوهايي كه داشتيم نرسيديم. به همين خاطر از طريق يكي از دوستانم به عنوان سرايدار وارد خانه پيرمرد تاجر شديم.

پيرمرد، ماهيانه 600 هزار تومان به ما پول مي‌داد. من و همسرم نيز كارهاي او را انجام مي‌داديم. وي افزود: يك روز كه از اين وضع خسته شده بوديم مصطفي به من گفت كه پول‌هاي پيرمرد را دزديده و پيشنهاد داد كه با آن پول خانه‌يي اجاره كنيم و رنگ خوشبختي را ببينم من هم پذيرفتم. نيمه‌شب نقشه را اجرا كرديم. ال‌سي‌دي و فرش نفيس وي را برداشتيم و با سرقت خودروي تويوتا كمري فرار كرديم و به شهر« متل‌قو» رفتيم. در آنجا خانه‌يي اجاره كرديم.

5 ماه در آنجا بوديم و زندگي آرامي داشتيم. وقتي پول‌هايمان تمام شد به تهران برگشتيم و يك خانه كوچك اجاره كرديم.

مصطفي نيز در بازجويي‌ها گفت: به تهران كه برگشتيم براي كار به يك موسسه تشريفاتي رفتم و با خودروي تويوتا كمري پيرمرد كار مي‌كردم. وقتي يك مسافر به شهر ساري برده بودم، در آنجا دستگير شدم.

وي افزود: ال‌سي‌دي و فرش نفيس را هم در شمال آگهي داديم و فروختيم.
پس از اعترافات اين زوج دزد و محاكمه آنان كه 20 ارديبهشت ماه سال جاري صورت گرفت. قاضي شعبه 1156 دادگاه بعثت، مرد جوان را به يك سال زندان، 50 ضربه شلاق و نرگس را به 6 ماه زندان و 20 ضربه شلاق و رد مال محكوم كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟