در اطلاعیه دادسرای تهران اعلام شد:

رسیدگی سریع به پرونده ضاربان فرزاد فروزش

دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: درباره موضوع مجروح شدن یک روحانی در خیابان شریعتی تهران، پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع با سرعت ادامه دارد.
کد خبر: ۱۶۹۶۷۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵ 09 June 2011
|
18475 بازدید
سرویس «تابناک» اجتماعی ـ دادسرای عمومی و انقلاب تهران، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: درباره موضوع مجروح شدن یک روحانی در خیابان شریعتی تهران پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع با سرعت ادامه دارد.

بنا بر این گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای تهران، شامگاه روز شانزدهم خرداد ماه سال جاری، فردی به نام فرزاد فروزش توسط یکی از دو راکب یک دستگاه موتورسیکلت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه چشم مجروح شده است.

متهمان این پرونده با دستورهای جامع و پیگیری های ویژه قضات دادسرا و تلاش وسیع مأموران پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند، به گونه ای که یکی از متهمین در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر و فرد دوم نیز که ضارب اصلی است، شامگاه چهارشنبه به همراه پدرش خود را به نیروی انتظامی تسلیم کرد.

در پی دستگیری متهمین، تحقیقات قضایی از آنان درباره علت بروز حادثه انجام و اکنون چهار نفر در این زمینه به زندان معرفی شده اند.

دادستانی در این اطلاعیه با تأکید بر اینکه برخورد سریع، جدی و قاطع با این گونه جرایم از اولویت های دستگاه قضایی است، اعلام کرد: با دستگیری و بازداشت این افراد، تحقیقات لازم در مورد «متهمان و اتهامات آنان»، «علت حادثه» و «نحوه انعکاس» آن آغاز شده است و دادستانی هم تلاش خواهد کرد این پرونده پس از تکمیل تحقیقات در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به دادگاه فرستاده شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟