صحنه‌سازي مرد خشمگين براي قتل همسر

در تحقيق از همسايگان اين زوج نيز مشخص شد آنها بارها صداي مشاجره اين زوج را شنيده و چند بار هم شاهد بوده‌اند كه مرد خانواده همسرش را به مرگ تهديد كرده است.
کد خبر: ۱۷۰۰۸۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱ 12 June 2011
|
5407 بازدید
جام جم: مردي كه در پي اختلاف خانوادگي، همسرش را كشته و جسد او را سوزانده بود، از سوي ماموران اداره آگاهي شهرستان طرقبه در خراسان رضوي دستگير شد.

هفته گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان طرقبه شانديز تماس گرفت و از كشف جسد سوخته يك زن در اراضي شهرك صنعتي اين شهر خبر داد. با حضور ماموران در محل، جسد براي مشخص شدن هويت و علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد. در بررسي از سامانه افراد گمشده، معلوم شد مشخصات يك زن جوان با جسد سوخته مطابقت دارد، بنابر اين شوهر زن جوان براي تحقيقات به اداره آگاهي احضار شد.

مرد جوان به پليس گفت: چند روز پيش همسرم براي خريد از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت و جستجوهاي من و خانواده‌ام براي يافتن او بي‌نتيجه مانده است. به اين ترتيب مرد شاكي با احضار به پزشكي قانوني، هويت زن جوان را تاييد كرد.

در تحقيق از همسايگان اين زوج نيز مشخص شد آنها بارها صداي مشاجره اين زوج را شنيده و چند بار هم شاهد بوده‌اند كه مرد خانواده همسرش را به مرگ تهديد كرده است.

بنابر اين، شوهر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت و بازداشت شد.

روز گذشته متهم به قتل در بازجويي به پليس گفت: از چندي پيش با همسرم اختلاف داشتم و چند بار نيز او را كتك‌زده و در خانه حبس كرده بودم. شب حادثه پس از مشاجره، در اوج عصبانيت با روسري خفه‌اش كرده و جسدش را به اراضي شهرك صنعتي در حومه شهر منتقل كردم و سوزاندم.

متهم به قتل اضافه كرد: بعد از اين كه جسد كاملا سوخت، به خانه بازگشتم و روز بعد باحضور در مركز پليس، شكايتي مبني بر گم شدن او ارائه كردم. بنابر اين گزارش، متهم به همسركشي با قرارقانوني روانه زندان شد.تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟