حمله اوباش به جوانان معتكف كرجي

اراذل و اوباش در اين حمله از سلاح‌هاي سردي چون قمه، چاقو، ميلگرد و چماق استفاده كرده و حال يكي از جوانان مضروب شده وخيم بوده و آثار جراحت شديد در صورت، دستان و كمر وي قابل مشاهده است
کد خبر: ۱۷۱۸۰۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰ 20 June 2011
|
6278 بازدید
وطن امروز: لحظاتي قبل از آغاز مراسم اعتكاف امسال عده‌اي از اراذل و اوباش با حمله به جوانان متدين مسجد حسين‌آباد واقع در مهرشهر كرج، با چاقو و قمه آنان را مضروب كردند.

به گفته يكي از شاهدان كه خود را هاشمي از جوانان مسجد حسين‌آباد مهرشهر كرج معرفي مي‌كرد، اين حادثه تلخ چهارشنبه‌شب و در حالي كه تعدادي از جوانان متدين كرجي در حال فراهم كردن وسايل اعتكاف بودند، رخ داده است. اراذل و اوباش در اين حمله از سلاح‌هاي سردي چون قمه، چاقو، ميلگرد و چماق استفاده كرده و حال يكي از جوانان مضروب شده وخيم بوده و آثار جراحت شديد در صورت، دستان و كمر وي قابل مشاهده است.

به گفته اين شاهد عيني بلافاصله بسيج مسجد حسين‌آباد مهرشهر وارد عمل شده و يكي از اراذل و اوباش را دستگير مي‌كند. پس از دستگري مشخص شد كه وي شرب‌خمر كرده و حالت عادي ندارد.

پرونده اين واقعه در كلانتري 21 فاز 4 مهرشهر تشكيل شده و به مراجع قضايي جهت رسيدگي ارسال شده است. همچنين تعدادي از جوانان متدين كرجي فعال در مسجد حسين‌آباد مهرشهر در تلاش هستند تا با تهيه توماري، ضمن محكوم كردن اين عمل وقيحانه از دستگاه قضايي بخواهند با كساني كه سلاح در دست گرفته و امنيت مردم را به خطر مي‌اندازند، برخورد قاطع داشته باشد.

 


فرود بدون چرخ


هواپیمای ایرباس شرکت ماهان در مسیر مشهد- تهران در هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد با وجود باز نشدن چرخ‌هایش، در این فرودگاه به زمین نشست. یک هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر مشهد- تهران در هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد با وجود اینکه چرخ‌هایش باز نشد اما با مهارت و توانایی خاص خلبان، در این فرودگاه به زمین نشست.

 


قاچاق 3هزار لیتر سوخت در هرمزگان


رئيس‌پليس آگاهي هرمزگان از توقيف 5 وانت نيسان حامل سوخت و كشف بيش از 3 هزار ليتر گازوئيل خبر داد. اصغر قطب‌زاده در نشستي در رابطه با گزارش مهم‌ترين كشفيات روزهاي اخير با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در پي اخبار واصله مردمي مبني بر اينكه تعدادي از قاچاقچيان سوخت به صورت باندي و كارواني اقدام به جمع‌آوري و قاچاق سوخت از روستاهاي اطراف بندرعباس مي‌كنند، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از صحت و سقم موضوع، با تشكيل اكيپي به محل واقع در مناطق روستايي اعزام و حين گشت‌زني نامحسوس و تعقيب و مراقبت‌هاي ويژه 5 دستگاه وانت نيسان فاقد پلاك حامل مخازن سوخت مشاهده کرده و دستور توقف دادند. رئيس پليس آگاهي هرمزگان خاطرنشان كرد: راننده خودروها و عوامل قاچاق سوخت بدون توجه به فرمان پليس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار كردند كه پس از تعقيب و گريز مسير طولاني متوقف شدند. قطب‌زاده ادامه داد: در بازرسي از 2 خودرو 3 هزار و 600 ليتر و در بازرسي از 3 خودرو ديگر دو مخزن 2 هزار ليتري خالي و 12 عدد بشكه 70 ليتري كشف شد. وي ابراز داشت: ماموران در اين رابطه 5 نفر از عوامل قاچاق سوخت را دستگير و براي سير مراحل قانوني به يگان منتقل كردند.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟