وثيقه 300ميليوني براي باغبان پنج‌ چهره

اين متهم تاكنون به چند فقره كلاهبرداري ميليوني اعتراف كرده و با انجام اقدامات لازم و ارسال عكس متهم به پليس آگاهي ناجا در صدد كشف ساير كلاهبرداري‌هاي احتمالي هستيم
کد خبر: ۱۷۲۳۸۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶ 22 June 2011
|
4394 بازدید
تهران امروز: رئيس پليس آگاهي كرمان گفت: يك كلاهبردار حرفه‌اي كه با پنج اسم مستعار كلاهبرداري مي‌كرد، شناسايي و دستگير شد. هوشنگ پور‌رضا‌قلي اظهار داشت: در پي شكايت يك شهروند در مورد كلاهبرداري 250 ميليون ريالي توسط يك كلاهبردار، شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار اين پليس قرار گرفت. وي افزود: پليس با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي محل سكونت اين متهم را در شهر كرمان شناسايي و با هماهنگي دستگاه قضايي وي را دستگير كرد.

پوررضاقلي خاطرنشان كرد: در تحقيقات پليس مشخص شد، اين متهم از كلاهبرداران حرفه‌اي بوده و در شهرهاي مختلف با جعل مدارك شناسايي با اسامي «احمد ـ ب، موسي ـ ن‌، غلامرضا ـ الف، حاج‌احمد ـ ش و اسحاق ـ س» خود را معرفي و با عنوان اينكه باغدار است و قصد فروش مركباتش را در كهنوج دارد، پس از دريافت پول از طعمه‌هاي خود متواري مي‌شد.

وي بيان داشت: اين متهم تاكنون به چند فقره كلاهبرداري ميليوني اعتراف كرده و با انجام اقدامات لازم و ارسال عكس متهم به پليس آگاهي ناجا در صدد كشف ساير كلاهبرداري‌هاي احتمالي هستيم. پوررضاقلي گفت: سرقت مسلحانه‌، آدم‌ربايي، كلاهبرداري و همكاري با قاچاقچيان مواد مخدر از جمله سوابق و اعترافات وي است كه با قرار سه‌ميليارد ريالي روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟