قهوه‌خانه شیشه‌ای در خانه آپارتمانی

به خاطر اعتیادی که به شیشه داشتم حدود 2سال است که خانواده‌ام مرا ترک کرده‌اند و در حال حاضر هرچند ماه یکبار به خانه سر می‌زنم.
کد خبر: ۱۸۵۴۱۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹ 23 August 2011
|
6417 بازدید
وطن امروز: یک مرد با زدن آلاچیق در پشت‌بام خانه آپارتمانی‌اش قهوه‌خانه شیشه‌ای راه انداخته بود.

پلیس با محاصره این پاتوق خطرناک 10 مرد و یک زن به همراه قمه و قداره‌های زیادی را به دام انداخت.

سرهنگ اردشیر باهنر، رئیس کلانتری 108 نواب در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های مکرر مردمی درباره تردد مشکوک جمعی از مردان و زنان که اغلب معتاد بوده‌اند به خانه‌ای واقع در خیابان امام خمینی‌(ره) بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل یک زن و 10 مرد که همگی اعتیاد به شیشه داشتند، دستگیر شده و ماموران در بازرسی‌های ویژه متوجه شدند صاحب 47 ساله یکی از واحد‌های آپارتمان به نام «محسن» با تبدیل پشت‌بام خانه به محل تجمع هم‌پاتوقی‌‌هایش و ساختن آلاچیق برای آنان اقدام به جذب معتادان زن و مرد به آنجا و سرویس‌دهی با هزینه بالایی کرده است.

باهنر با بیان اینکه در بازرسی از پشت‌بام این خانه علاوه ‌بر مقادیری مواد مخدر تعداد زیادی اموال مسروقه، لوازم استعمال مواد مخدر، انواع چاقو و قمه به دست آمده است، خاطر‌نشان کرد: ماموران پلیس 10 تن را که مداوم به این محل رفت و آمد می‌کردند به همراه صاحب‌خانه دستگیر کردند و تحقیقات برای شناسایی اعضای دیگر این باند و تامین‌کننده اصلی مواد ادامه دارد. رئیس کلانتری 108 نواب درباره زن شیشه‌ای در این خانه گفت: وی که بیشترین همکاری را با پلیس داشته است به مدت 7 سال معتاد به مخدر‌های صنعتی از نوع شیشه بوده و در حال حاضر به اتهام جابه‌جایی مواد مخدر، مصرف شیشه و روابط غیر‌اخلاقی بازداشت شده است.

سرهنگ باهنر با بیان اینکه پرونده این 11 زن و مرد پس از تکمیل تحویل مراجع قضایی خواهد شد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس 110 را خبر کنند یا با کلانتری 108 نواب به شماره 63957304 تماس گیرند.

زن شیشه‌ای «پریسا» 23 ساله درباره سرنوشت خود گفت: به خاطر اعتیادی که به شیشه داشتم حدود 2سال است که خانواده‌ام مرا ترک کرده‌اند و در حال حاضر هرچند ماه یکبار به خانه سر می‌زنم.

پریسا با بیان اینکه از کرده خود پشیمانم ادامه داد: اوایل از موقعیتی که داشتم بدم نمی‌آمد اما الان از کرده خود پشیمانم و دوست دارم هرچه سریع‌تر مشکلم حل شود. این زن جوان درباره عکس‌العمل خانواده‌اش با شنیدن خبر دستگیری وی گفت: خانواده‌ام در جریان نیستند اما اگر هم متوجه شوند، کار خاصی انجام نمی‌دهند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟