حادثه خونين در اتوبان قم ـ تهران

اين حادثه‌ در ساعت 15 ديروز اتفاق افتاد كه طي آن يك دستگاه خودروي سواري پژو 206 با گارد‌ريل وسط اتوبان بشدت برخورد كرد و هر سه سرنشين آن كشته شدند.
کد خبر: ۱۹۳۳۵۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۹ 28 September 2011
|
9858 بازدید
جام جم: رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قم از برخورد شديد يك دستگاه خودروي سواري پژو 206 با گاردريل در اتوبان قم ـ كاشان به علت سرعت غيرمجاز خبر داد كه موجب مرگ 3 سرنشين آن شده است.

محمد‌جواد باقري با اشاره به جزئيات حادثه گفت: اين حادثه‌ در ساعت 15 ديروز اتفاق افتاد كه طي آن يك دستگاه خودروي سواري پژو 206 با گارد‌ريل وسط اتوبان بشدت برخورد كرد و هر سه سرنشين آن كشته شدند.

وي اضافه كرد: پس از گزارش اين حادثه، 2 دستگاه آمبولانس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قم خود را به محل حادثه رساندند تا كمك‌هاي امدادي را براي مصدومان انجام دهند.

باقري بيان كرد: نيروهاي امدادي با مراجعه به محل حادثه متوجه شدند 2 سرنشين از 3 سرنشين خودرو كه يك خانم و يك كودك بودند بر اثر شدت برخورد از خودرو به بيرون پرتاب شده‌اند و به علت جراحات شديد در دم جان باخته‌اند.

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قم با اشاره به آتش گرفتن خودروي سواري پژو 206 پس از برخورد با گارد‌ريل بيان كرد: راننده نيز نتوانست خود را از داخل خودرو خارج كند و در ميان شعله‌هاي آتش گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

وي به وقوع حادثه‌اي ديگر در كيلومتر 20 جاده اراك اشاره كرد و افزود: در اين حادثه كه به واژگوني يك دستگاه خودروي سواري پرايد انجاميد، 4 نفر مجروح شدند كه با 3آمبولانس به مراكز درماني استان انتقال يافتند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟