دستمزد 4 ميليون توماني مرد معتاد براي قتل زن جوان

زن برادرم با او بدرفتاري مي‌كرد و مي‌خواست از برادرم جدا شود. يك روز برادرم با من ملاقات كرد و گفت: قصد كشتن همسرش را دارد. وقتي او در قبال اين كار به من پيشنهاد پرداخت 4 ميليون تومان پول كرد، با او همراه شدم.
کد خبر: ۱۹۴۱۶۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹ 02 October 2011
|
5289 بازدید
جام جم: مرد معتادي كه با تباني برادرش، همسر او را در شهريار كشته بود، دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده عصر 19 فروردين امسال در پي تماس مردمي مبني بر كشف جسد زن جواني در منطقه رضي‌آباد در حوالي شهريار در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

كارآگاهان جنايي، جسد را كه درون چاه مزرعه‌اي افتاده بود، به پزشكي قانوني منتقل كردند.

در حالي كه تحقيق در اين زمينه آغاز شده بود، مردي به پليس آگاهي شهريار مراجعه كرد و از گم شدن همسر جوانش خبر داد.

ماموران با تحقيق از اين فرد متوجه شدند چند روز پيش او به اتفاق همسرش در حالي كه 21 ميليون تومان پول حسابشان را برداشت كرده و به تهران آمده بودند با حضور در پايانه غرب قصد سفر به شيراز و ملاقات با خانواده همسرش را داشته‌اند كه همسر وي به طرز مرموزي ناپديد شده است.

در پي اظهارات اين مرد، وي با حضور در پزشكي قانوني، جسد همسرش را شناسايي كرد.

مرد جوان به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد تا عاقبت چند هفته پيش اعتراف كرد با تباني برادر معتادش، همسر خود را به شهريار كشانده و او را به قتل رسانده‌اند.

در پي اظهارات متهم، برادر وي تحت تعقيب قرار گرفت و 2 روز پيش در يكي از شهرستان‌ها دستگير شد.

اعتراف به قتل عروس خانواده

متهم بازداشت شده به پليس گفت: زن برادرم با او بدرفتاري مي‌كرد و مي‌خواست از برادرم جدا شود. يك روز برادرم با من ملاقات كرد و گفت: قصد كشتن همسرش را دارد. وقتي او در قبال اين كار به من پيشنهاد پرداخت 4 ميليون تومان پول كرد، با او همراه شدم.

متهم اضافه كرد: نيمه شب روز حادثه من به برادرم و همسرش كه در پايانه غرب تهران منتظر من بودند، ملحق شدم. از آنها خواستم شب را در خانه اجاره‌اي‌ام مهمان باشند و روز بعد به شهرستان سفر كنند. به اين ترتيب خودروي پرايد را به‌طور دربستي كرايه كرده و از تهران به شهريار آمديم.

با توقف در منطقه رضي‌آباد، من و برادرم به عروس خانواده حمله كرده و او را پس از كتك زدن با كمربند خفه كرده و جسدش را درون يك چاه كشاورزي متروكه انداختيم.

متهم ادامه داد: برادرم در قبال اين كار به من 4 ميليون تومان پول داد و خواست تا راز اين جنايت را پنهان كنم.

بنا بر اين گزارش، متهمان با قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه هشتم دادسراي شهريار روانه بازداشتگاه پليس شدند تا با پايان يافتن تحقيقات، متهمان صحنه حادثه را بازسازي و روانه زندان شوند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟