مرد ميانسال در انديشه ازدواج چهارم

مرد در دادگاه خانواده با بيان اين‌كه 3 بار ازدواج كردم و از زن‌هايم شانس نياوردم، اظهار كرد: بعد از طلاق دادن زن سومم، مي‌خواهم يك بار ديگر با چشمان باز ازدواج كنم.
کد خبر: ۱۹۵۰۵۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۱ 06 October 2011
|
5913 بازدید
جام جم: مرد ميانسالي در دادگاه خانواده مدعي شد: از زن سومش شانس نياورده و بايد لبا‌س‌ها را بشويد و غذا درست كند.

مردي ميانسال با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونك) دادخواست جدايي از زن سومش را به قاضي حسن عموزادي رئيس شعبه 268 خانواده ارائه كرد.

مرد در دادگاه خانواده با بيان اين‌كه 3 بار ازدواج كردم و از زن‌هايم شانس نياوردم، اظهار كرد: بعد از طلاق دادن زن سومم، مي‌خواهم يك بار ديگر با چشمان باز ازدواج كنم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه زن سومم عذابم داده است، گفت: همسر سومم، خواهر، زن دومم است ولي كاش رفتارهاي او نيز مانند زن دومم بود.اين مرد عنوان كرد: هنوز براي ازدواج‌هاي بعدي وقت دارم بنابراين خواهان طلاق زن سوم خود هستم.

وي در ادامه با اشاره به اين‌كه از زن سوم خود يك فرزند 16 ساله دارم، افزود: زنم به حرف‌هاي من گوش نمي‌دهد و هر وقت از او مي‌پرسم تا ديروقت كجا هستي، به من مي‌گويد به تو ربطي ندارد.

مرد با بيان اين‌كه از سال 1373 تا امروز تنها 3 بار ازدواج كردم و باز هم فرصت براي من وجود دارد، گفت: از رفتار‌هاي زنم خسته شدم چرا كه هر بار براي حفظ آبرو بايد سكوت كنم.وي با اشاره به اين‌كه با همسر اولم كه دخترخاله‌ام بود، يك سال زندگي كردم، او مرا دوست نداشت و از يكديگر جدا شديم، افزود: در زمان ازدواج، دخترخاله‌ام 12 ساله و من 17 ساله بودم و چيز زيادي از زندگي مشترك نمي‌دانستيم.وي اضافه كرد: با همسر دومم تنها 8 سال زندگي كردم و 3 فرزند از او دارم كه بعد از مدتي بر اثر فشار مالي خودكشي كرد و من او را از دست دادم.وي در ادامه عنوان كرد: بعد از فوت زن دومم، خواهر او را به عنوان زن سوم گرفتم و تا به امروز 17 سال با او زندگي كردم و يك فرزند داريم ولي ديگر تحملم تمام شده و مي‌خواهم او را نيز طلاق دهم.

مرد با اشاره به اين‌كه از زماني كه با همسر سومم ازدواج كردم، بايد لباس‌ها را بشويم و غذا درست كنم، گفت: همسرم معتقد است كه بايد خودم كار‌هايم را انجام دهم و خودش كاري انجام نمي‌دهد.

قاضي، رئيس شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده پس از اظهارات اين مرد از شاهد كه پسر دايي‌اش بود، درباره صحت حرف‌هاي مرد پرسيد و او نيز صحت گفته‌هاي خواهان را تاييد كرد.قاضي دادگاه رسيدگي به اين پرونده را به 15 روز آينده موكول كرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟