اعتصاب غذای کودک 8 ساله برای آشتی‌کنان پدر و مادر

تا زمانی که پدر و مادرم در کنار هم زندگی نکنند، من حاضر به زندگی در کنار مادرم نیستم، در واقع مادرم مخالف آشتی است و گرنه پدرم حرفی ندارد.
کد خبر: ۱۹۸۶۷۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵ 22 October 2011
|
3960 بازدید
وطن امروز: پسربچه 8 ساله‌ای در دادگاه خانواده بیان کرد: تا زمانی که پدر و مادرم با یکدیگر آشتی نکنند، با آنها قهر هستم و بعد از مدتی اعتصاب غذا می‌کنم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست حضانت بچه خود را به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه از شوهرم جدا شده و تنها حضانت بچه‌ام را خواهان هستم، اظهار داشت: شوهرم مغز بچه‌ام را شست‌و‌شو داده و کاری کرده که فرزندم حتی حاضر به دیدن من نیست.

وی با اشاره به اینکه بچه‌ام ابتدا در کنار من زندگی می‌کرد ولی در حال حاضر در کنار پدرش بوده و حاضر به دیدن من نیست، گفت: شوهرم به بچه‌ام یاد داده که مرا نخواهد.

زن بار دیگر در برابر قاضی عموزادی بیان کرد: بچه‌ام کلاس دوم است و در حال حاضر در کنار شوهرم در باغی واقع در دماوند زندگی می‌کند و من نمی‌توانم این دوری را تحمل کنم.

وی با اشاره به اینکه اختلاف بین من و شوهرم هیچ ربطی به بچه‌ام ندارد، اظهار داشت: بچه‌ام سنی ندارد که بخواهد برای ندیدن من تصمیم بگیرد؛ در واقع شوهرم این رفتار را به او تحمیل کرده است.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه اگر بچه‌ام نخواهد که مادرش را ببیند این به من مربوط نمی‌شود چرا که بچه‌ام در تصمیم‌گیری آزاد است، گفت: بچه‌ام به من گفته است تا زمانی که من با همسرم آشتی نکنم، او نزد مادرش نمی‌رود.

وی ادامه داد: بچه‌ام لجباز است و آنقدر عاقل است که بتواند به تنهایی تصمیم بگیرد و شخصی در تصمیمش دخیل نباشد؛ در واقع بچه‌ام، من و همسرم را در کنار هم می‌خواهد.

بچه این زوج در دادگاه در برابر قاضی این پرونده عنوان کرد: تا زمانی که پدر و مادرم در کنار هم زندگی نکنند، من حاضر به زندگی در کنار مادرم نیستم، در واقع مادرم مخالف آشتی است و گرنه پدرم حرفی ندارد.

وی اظهار داشت: در باغ کنار پدرم زندگی می‌کنم تا مادرم کوتاه آمده و با پدرم آشتی کند و اگر این کار را نکند، بعد از مدتی اعتصاب غذا می‌کنم.

قاضی عموزادی، رئیس شعبه 268 مجتمع قضایی خانواده ونک، پرونده را در حال رسیدگی قرار داد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟