مسدود کردن جاده توسط اهالی یک روستا

مردم بارها به مسئولین و شهرداری مراجعه نمودند ولی جوابی قابل قبول دریافت نکردند واین کار باعث اعتصاب و مسدود نمودن جاده توسط مردم شد.
کد خبر: ۵۶۴۱۴۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 29 January 2016
|
23369 بازدید
بعداز اینکه پیمانکار شرکت گاز جهت کشیدن لوله گاز سرفاریاب به سواری جاده آسفالت اسلام اباد مشايخ را کنده کاری و تخریب نمود جهت درست کردن آن و هموارنمودن و خاک روبی آن هیچ اقدامی ننمودند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مردم بارها به مسئولین و شهرداری مراجعه نمودند ولی جوابی قابل قبول دریافت نکردند و این کار باعث اعتصاب و مسدود نمودن جاده توسط مردم شد.

درپایان با حضور شهردار سرفاریاب و بخشدار و شوراهای شهر و نیروی انتظامی و نماینده پیمانکار در بین مردم قول دادند که تا سه روز آینده مشکلات اسلام آباد از جمله پاک سازی جاده از خاک و سنگلاخ و بر طرف نمودن روشنایی های ده که حدود سه ماه است خاموش هستند و همچنین مشکلات پل های جاده و پاکیزه نمودن جدول های اسلام آباد را برطرف نمایند که با دادن این قول ها جاده دوباره بازگشایی شد.

لازم به توضیح است که پروژه گازرسانی به مناطق پشته زیلایی که از روستای اسلام آباد می گذرد،از چند ماه پیش آغاز شده است که تنها جاده ارتباطی به این مناطق به علت حفر کانال گاز از کنار آن و ریختن خاک و سنگ ریزه های باقیمانده ،ناهموار و نامطلوب شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟