آگهي تلويزيوني مايع دستشويي اوه، برای نخستین بار در تاریخ تبلیغات ایران وارد بخش نهایی فستیوال تبلیغات نیویورک و نامزد دریافت معتبرترین جایزه جهانی تبلیغات شد.
به گزارش «تابناک»، این آگهی که با عنوان «دستها» در بخش «بهترین تبلیغات محصول و خدمت» برای اولینبار به لیست انتخابی جشنوارهی ۲۰۱۹ «تبلیغات نیویورک» راه پیدا کرد و تا هفتهی دوم اردیبهشت برای کسب جایزهی بزرگ یا جوایز اول تا سوم در کنار کارهایی از بزرگترین برندهای بینالمللی به رقابت میپردازد.
سال گذشته نیز کورپوریت ویدئوی پاکشو در جشنوارهی «فیلمهای شرکتی نیویورک» در دو بخش جایزه دریافت کرد، اما این اولینبار است که یک تیزر از ایران به لیست انتخابی جشنوارهی تبلیغات نیویورک راه پیدا میکند و نامزد دریافت جایزه می شود.
سال ۲۰۱۸ آگهیهای کوکاکولا، آدیداس، تاید، گوگل و ... توسط آژانسهایی همانند اُگیلوی، لِئوبرنت، دیدیبی، مککِین و بیبیدیاُ، جوایز جشنوارهی تبلیغات را به دست آوردند.
تیزر تلویزیونی «دست ها» در آژانس تبلیغاتی پرگار که حدود یک سال است فعالیت خود را در صنعت تبلیغات ایران آغاز کرده، طراحی و ساخته شده است.