تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت ۵ هزار متر مربع خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۵۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 27 January 2021
|
16358 بازدید
|
۱


به گزارش تابناک، روابط عمومی دادگستری تهران اعلام کرد:

در حالی‌که قرار بود صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسئول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود، ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد، به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایی، دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانی و علیرغم ممانعت‌هایی که در مسیر اجرای حکم قضایی وجود داشت، دو ویلای مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازی گردید.

رضایی اظهار کرد: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب و ۵ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخصی که از قانون تخطی کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
مقام مسئولی که خودش قانون شکنی میکنه یک عنوان رایج شده . در حالیکه در ممالک پیشرفته مسئولین تراز اول بخاطر چیزهایی به مراتب کوچکتر استعفا میدن یا برکنار میشن . اینجا آب از آب تکون نمیخوره . نتیجش این میشه که دست یزن هم پیدا میکنن...
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟