بازیکن ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس هم کارت معافیت ندارد

وحید امیری هم به سربازی اعزام می‌شود

کد خبر: ۱۱۰۶۰۰۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 22 February 2022
|
22946 بازدید
|

طبق ادعای یک روزنامه داخلی، وحید امیری برخلاف ادعایی که مطرح شده کارت معافیت ندارد. این بازیکن به خاطر مسائل تحصیلی تا به امروز معافیت خود را به این بهانه به تعویق انداخته و به نظر می‌رسد این موضوع ابهاماتی دارد که طبق اطلاعاتی که دارم بازرسی ناجا درحال پیگیری است.

به گزارش تابناک ورزشی، همه چیز از مشمولیت دو مدافع سرباز استقلال آغاز شد. درحالی که استقلالی‌ها معتقدند این دو نفر می‌توانند از راهکار‌های قانونی استفاده کنند. هواداران رقیب این امر را منتفی می‌دانند و جالب اینکه حالا استقلالی‌ها می‌گویند اگر دو بازیکن ثابت این تیم به خدمت بروند باید اقداماتی فراهم بشود که بازیکنان پرسپولیسی هم که به خدمت نرفته‌اند در همین برهه زمانی راهی خدمت مقدس سربازی شوند.

روز گذشته پرویز مظلومی عضو هیات‌مدیره آبی‌ها در مصاحبه با فرهیختگان در این خصوص تهدید به افشاگری بازیکنان سرباز پرسپولیس کرده و گفته بود اگر به کارهایشان ادامه بدهند ما هم اسامی پرسپولیسی‌های سرباز را اعلام می‌کنیم. درحال حاضر اشاره استقلالی‌ها به صورت مشخص به وحید امیری و مهدی ترابی است و آن‌ها اعتقاد دارند که این دو بازیکن مشمول هستند و به صورت غیرقانونی در پرسپولیس بازی می‌کنند. این درحالی است که ترابی که درباره معافیت او نیز حرف و حدیث‌هایی وجود دارد با توجه به اینکه او در تیم ملی بازی می‌کند، هنوز حدود ۳ سال دیگر فرصت دارد تا اگر معاف هم نباشد، اعزام خود را تا ۳۰ سالگی به تعویق بیندازد (هر چند گفته می‌شود این بازیکن توانسته معافیت خود را بعد از جام ملت‌ها بگیرد آن هم درحالی که تیم ملی قهرمان آسیا نشده بود و در معافیت او هم شک و شبهه وجود دارد!)، اما درباره وحید امیری که به مرز ۳۳ سالگی رسیده، ماجرا کاملا متفاوت است. او چندی پیش در یک برنامه اینترنتی صحبت‌های سالیان گذشته خود را به نوعی نقض کرده بود تا این شائبه به وجود بیاید که بالاخره این هافبک سرخ‌ها کارت پایان‌خدمت دارد یا خیر. امیری درحالی که عضو تیم نفت تهران بود به برنامه ۹۰ رفت و در پاسخ به سوال مجری برنامه درخصوص وضعیت خدمتش گفت هنوز به سربازی نرفته و باید در آینده این کار را انجام دهد، اما اخیرا در برنامه ۱۱ مدعی شد که زمان انتقال به تیم گل‌گهر (قبل از حضور در نفت تهران) معافیتش را گرفته است!

سردار باران‌چشمه که اخیرا گزینه مدیرعاملی پرسپولیس نیز بود، سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد کارت پایان‌خدمت بازیکنان زیادی جعلی بوده و در بین اسامی مطرح شده نام وحید امیری هم دیده می‌شد. او با اشاره به اینکه پس از اطلاع از این موضوع برخی از این بازیکنان را به ملوان و فجر سپاسی و برخی دیگر را به تراکتور فرستاده‌اند به حل و فصل موضوع اشاره کرد، اما با رصد سوابق بازی وحید امیری از ابتدای حضورش در فوتبال، مشاهده می‌شود او در هیچ تیم نظامی بازی نکرده است و ظاهرا به خاطر تحصیل توانسته فعلا مشکل را حل کند، اما آیا بازیکنان می‌توانند به بهانه تحصیل تا چندین سال خدمت نروند؟

بر همین اساس و درخصوص این ابهامات سراغ یک منبع آگاه در ستادکل نیرو‌های مسلح رفتیم. او گفت: وحید امیری برخلاف ادعایی که مطرح شده کارت معافیت ندارد. این بازیکن به خاطر مسائل تحصیلی تا به امروز معافیت خود را به این بهانه به تعویق انداخته و به نظر می‌رسد این موضوع ابهاماتی دارد که طبق اطلاعاتی که دارم بازرسی ناجا درحال پیگیری است. برای تاخیر در اعزام دانشجویان نیز زمان خاصی در هر مقطع تحصیلی مشخص است و دیگر نمی‌توان مثل قدیم مثلا برای یک فوق‌لیسانس ۱۰ سال قضیه را طول داد و بعضا این مشکلات در پرونده امیری به چشم می‌خورد.

همچنین درباره سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع مشمول استقلال که گفته می‌شود نظام وظیفه با تعویق اعزام آن‌ها مخالفت کرده و باید امروز خودشان را معرفی کنند و راهی تیم‌های نظامی شوند نیز این منبع آگاه گفت: تمامی کسانی که مشمول می‌شوند می‌توانند از فرصت قانونی برای به تعویق انداختن مشمولیت خود استفاده کنند و این اتفاق قبلا هم رخ داده، اما دراین خصوص به نظر می‌رسد یک مقدار استقلالی‌ها خودشان با فضاسازی‌هایی که کردند در به وجود آمدن این جو مقصر هستند و براساس شواهد آن‌ها خودشان این وضع را ایجاد کردند تا کار برای اقدامات بعدی سخت شود. ضمن اینکه باید این اقدامات نیز زودتر پیگیری می‌شد، نه اینکه به روز‌های پایانی برسد و کار به مشکل بخورد تا این حساسیت‌ها ایجاد شود.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
مهم نیست. الآن مشکل این که برای بچه هد با کدوم پول لباس عید بخریم. چند رو که میگن کی میریم خرید.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
آی قربون دلت
محمددد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
باشه ما الان نفهمیدیم تو یک استقلالی هستی...

کلاً کار باشگاه استقلال در طول تاریخ همین بوده .. هرجا گندی زده بجای حل مشکل خودش از در و دیوار بقیه بالا رفته.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
یه جوری میگن باید برن سربازی که انگار میخوان ببرنشون لب مرز پست بدن بد بخت اونایی که رفتن سربازی وهیچ امتیازی هم نگرفتن طرف میخواد بره تو یه باشگاه دیگه بازی کنه این همه شلوغش میکنن خدایا بزرگیتو شکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
نیست شما الان از دیوار ما بالا نمیرید.
به شما که یزدانی و مرادمند سرباز شده اند و هی پیگیری می کنید.
به شما که گل گهر بازیکن جازده داشته و هی بیانیه میدید. قویتر از بهانه هایتان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
کلا کار اینا زیر آب زدن است چرا به پرسپولیس گیر می دید برید سراغ کسی که لو داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
يك زماني اميد عاليشاه و احمد نورالهي مشمول شدند بعد نظام وظيفه در يك عمل خود جوش هر دو را به تراكتور سازي فرستاد كه آن فصل در كورس قهرماني بود!اكنون هم اين دو بازيكن استقلال طبق قانون بايد بروند خدمت!حالا دنبال چه مي گرديد؟!مساله اميري هم كه ناجا دارد بررسي مي كند اگر ايشان هم مشمول شد برود خدمت!چرا ما عادت كرده ايم همه اش دنبال رادررو باشيم؟!مگر قانون يكسان نداريم؟!قبلا اجرا شده الان هم اجرا شود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
نویسنده ی عزیز به قول استادرائفی پور برو دوغتو بنوش .اگر این داستانها در مورد هر کس دیگه ای بود شاید باورمون میشد اما وحید امیری مرده و این وصله ها بهش نمی چسبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
کارت پایان خدمتشو منتشر کنه این مردتان،تا همه ببینند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
کاش هیچ جوونی نره خدمت اجباری . خودم کارو زندگیم رو از دست دادم دوستم با یه بچه زنش طلاق گرفت ، خودکشی و ... زیاد دیدیم . آبی قرمز نداره هیچکس نره . از اون بدتر جو مردمه .هر داستانی میشه همه میخوان به هر طریق خودشون رو تبرئه و دیگری رو محکوم کنن .
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
مملکت بی قانون همین شده که طرف با کارت معافی جعلی ده سال است فوتبال بازی میکند حالا که معلوم شده با جعل کارت معافیت بازی میکرده فقط میگویند بفرما بروید خدمت اولا تمام بازیهای تیمش باید سه بر صفر به نفع بقیه تیمها شود و خودش به جرم جعل اسماد دولتی پنج سال زندانی شود و به حکم قانون هرکس با جعل اسناد دولتی درآمدی حاصل کند تا سه برابر مبلغ کسب شده جریمه نقدی شود اگر این کارها صورت نگیرد صراحتا اعلام کنید و برای بقیه مردم هم این بی قانونی ها را مد نظر بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
دوباره استقلال رفت صدر بدون باخت بهترین دفاع دوباره لنگی ها شروع کردند دقیقا مثل دوره استرا که فراریش دادند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟