طبق نتایج حاصل از نظرسنجی صورت گرفته در این پژوهش، مشخص شد شرکت تپسی تا مرداد ماه سال جاری، حدود ۲۰درصد در شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور از جمله تهران، مشهد و ... و 15 درصد در شهرهای کوچکتر مانند نیشابور و اراک، سهم بازار مربوطه را در اختیار دارد. علاوه بر آن در خصوص مشتریان کلانشهرهایی نظیر تهران، اصفهان، کرج و ...، از میان افرادی که با مفهوم تاکسی اینترنتی آشنایی دارند نیز حدود 94 درصد افراد بدون نیاز به راهنمایی، این برند را میشناسند.
در کلان شهرهایی چون تهران و مشهد، ۶۰ درصد از کسانی که با تاکسی آنلاین آشنا هستند، از خدمات تپسی استفاده کردهاند و ۲۵% از تهرانیهایی که کاربر تاکسیآنلاین هستند، به صورت مستمر از خدمات تپسی استفاده میکنند.
براساس نظرسنجی صورت گرفته کاربران دلایل مختلفی برای انتخاب یک تاکسی اینترنتی دارند و همان طور که از نتایج نظر سنجی مشخص است اکثر کاربران برندهای مختلف بازار را امتحان میکنند تا بتوانند برندی که خدمات بهتری ارائه میکند را انتخاب کنند؛ براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته مهمترین دلیل انتخاب تپسی از طرف کاربرانی که از این سرویس استفاده میکنند، «منصفانه بودن قیمت سفر» است منصفانه بودن قیمت سفر . پس از آن به ترتیب «دسترسپذیر بودن» به معنای سهولت استفاده از اپلیکیشن و نرخ قبول شدن درخواست سفر، طرحهای تشویقی مانند تخفیفها و کیفیت پاسخگویی و پیگیری پشتیبانی، از مهمترین دلایل مشتریان برای انتخاب این برند تاکسی آنلاین کشور است.
تپسی که در سال 1395 فعالیت خود را در تهران شروع کرده و در حال حاضر، در 29 شهر کشور فعال است در سال دانش بنیان به عنوان اولین استارتاپ در بازار فرابورس عرضه اولیه شد.