کافه‌بازار برای افراد نابینا و کم‌بینا دسترس‌پذیر شد

کافه بازار همزمان با انتشار نسخه جدید، امکانات تازه‌ای را برای مخاطبان خود فراهم کرده است که یکی از این امکانات فعال کردن بخش دسترس‌پذیری برای گروه‌های بزرگ‌تری از افراد دارای معلولیت‌ است.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۸۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 21 May 2023
|
3255 بازدید

کافه‌بازار برای افراد نابینا و کم‌بینا دسترس‌پذیر شد

به گزارش خبرنگار« تابناک» امروزه کافه بازار به یکی از پرمخاطب‌ترین فروشگاه ایرانی برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی دنیای اندروید تبدیل شده است تا جاییکه همزمان با انتشار نسخه جدید، امکانات تازه‌ای را برای مخاطبان خود فراهم کرده است که یکی از این امکانات فعال کردن بخش دسترس‌پذیری برای گروه‌های بزرگ‌تری از افراد دارای معلولیت‌ است.

این کار در راستای بهبود تجربه کاربری و با هدف دسترس‌پذیرتر شدن، در تازه‌ترین نسخه‌، لحاظ شده است.

طبق گفته حمید محمودی، توسعه دهنده ارشد اندروید در بازار، دسترس‌پذیرکردن بازار یکی از وظایف و اولویت‌های کافه بازار است؛ هر چند که در نسخه‌های قبلی بازار کمی به این ویژگی پرداخته شده بود، ولی با انتشار جدید بازار به صورت کامل برای نابینایان و کم‌بینایان دسترس‌پذیر شد.

گفتنی است نسخه جدید بازار پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت، همزمان با روز جهانی «آگاهی از دسترس‌پذیری دیجیتالی» (Global Accessibility Awareness Day) منتشر شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟