واکنش گودرزی به سفر خودش و عزیزی در حاشیه المپیک: از سخنگو بپرسید!

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک پاسخگویی درباره سفرش به یک کشور اروپایی در حاشیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به همراه حمیدرضا عزیزی را به سخنگوی کمیته ملی المپیک ارجاع داد.
کد خبر: ۱۲۵۱۶۲۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷ 03 August 2024
|
6815 بازدید
|

واکنش گودرزی به سفر خودش و عزیزی در حاشیه المپیک: از سخنگو بپرسید!

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه نسبت به حضور برخی افراد در کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بدون مسئولیت مشخص نقدهایی صورت گرفت و در این زمینه گزارشی با عنوان «توریست‌های هیئت اجرایی همه به خط؛ پیش به سوی المپیک پاریس» منتشر شد، عملاً به این موضوع اشاره شده بود که افراد بدون مسئولیت جز توریست بودن قرار نیست ثمری برای کاوران ایران داشته باشند.

حتی در خصوص حضور احسان قاضی‌زاده هاشمی به عنوان نماینده مجلس در المپیک پاریس نیز نقدی صورت گرفت و در این زمینه نیز در گزارشی با عنوان «یک نماینده مجلس در کاروان تفریحی کمیته ملی المپیک» به موضوع پرداخته شد. پس از حضور این افراد در پاریس، مشخص شد که تعدادی از آنها به جای حضور در دهکده بازی‌ها و حداقل تماشای مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک کشور فرانسه را به سوی کشورهای اروپایی دیگر ترک کرده‌اند.

در خصوص یکی از این افراد که به عنوان توریست راهی فرانسه شده بود گفته شده که وی راهی آلمان شده و در خصوص دو فرد دیگر، سفر به کشور هلند مطرح شده است. در همین خصوص با مهدی گودرزی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تماسی برقرار شد تا صحت و سقم ماجرا را از زبان خودش بشنویم.

توریست‌های پاریس در تور اروپایی/ علت «ناکامی پشت ناکامی» در کاروان ورزش ایران چیست؟

گودرزی ابتدا در خصوص ارزیابی‌اش از عملکرد کاروان ورزشی ایران تا زمانی که خودض در پاریس حضور داشت به خبرنگار تابناک گفت: «بر اساس پیش‌بینی‌های ما این موارد باید از طریق سخنگوی کمیته ملی المپیک پاسخ داده شود و از قبل در جلساتی که داشتیم تقسیم کار شده بود. ترجیح من این است که به این اصل پایبند باشیم و با همین الگو پیش برویم.»

وی در خصوص عملکرد کاروان از پاسخ دادن به عنوان نظر شخصی هم امتناع کرد و تأکید کرد که باید تابع تصمیمات سازمانی باشد. با این حال وقتی از عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک درباره سفر خودش و حمیدرضا عزیزی به یکی دیگر از کشورهای اروپایی سؤالی مطرح شد، اظهار داشت: «نمی‌دانم دوستان روی چه حسابی این موارد را می‌گویند. ما صرفاْ بر اساس مطالبی که مربوط به اعزام است و نقش‌مان می‌توانیم صحبت کنیم و اینجا سؤالی مطرح نمی‌شود که من بخواهم درباره نقش خودم بگویم. درباره موضوعی که دغدغه شماست آقای هاشمی توضیح می‌دهند و ما هم ترجیح می‌دهیم به اصول پایبند باشیم.»

واکنش گودرزی به سفر خودش و عزیزی در حاشیه المپیک: از سخنگو بپرسید!

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در واکنش به این سؤال که سفر او به کشوری دیگر همزمان با برگزاری المپیک در جایگاه حقوقی‌اش مورد اهمیت است و چه پاسخی در این باره دارد، گفت: «اصلاً نمی‌دانم این چیزهایی که شما می‌گویید چی هستند و مبنا و منطق آن را خودم نمی‌دانم. این موارد را از دوستانی که نقش دارند و باید این مطالب را بازگو کنند، بپرسید.»

گودرزی در خصوص اینکه حتی درباره سفر شخصی خودش به کشور هلند هم نمی‌تواند توضیحی بدهد، خاطرنشان کرد: «ما تابع الگویی هستیم که تصمیم گرفته شده و آن را اجرا می‌کنیم. الان مواردی که می‌گویید در چارچوب برنامه‌های اعزام نبوده و من هم ترجیح می‌دهم همان سیستم پیش‌بینی شده را رعایت کنیم.»

وی درباره اینکه تلاش می‌کند خیلی دیپلماتیک به سؤالات پاسخ بدهد و گویا سفرش را تأیید می‌کند و در عین حال نمی‌خواهد آن را تأیید هم کند، گفت: «هیچ یک از این موارد در سیستم دغدمه‌مندی و کاری و بحث اعزام و مواردش نیست. یک بار درباره شخص صحبت می‌کنید و من می‌توانم بیایم درباره خودم صحبت کنم. اما یک جایی موارد سازمانی است و ما اینها را به عنوان سلسله مراتب پیش‌بینی کردیم و شما هم بر اساس همین موارد پیش بروید. تا الان یک بار شده است که در خصوص مسائل کمیته کسی از ما خروجی بخواهد؟ چون ما سخنگو داریم و به همین شکل جلو برویم.»

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در واکنش به این سؤال که شنیده شد او و حمیدرضا عزیزی از کاروان ایران در پاریس جدا شده و به هلند سفر کرده‌اند، گفت: «شما ابتدا صحت و سقم آن را بررسی کنید.»

گودرزی در واکنش به این توضیح که با او تماس گرفته شده تا صحت و سقم آن را بررسی شود و حتی در این خصوص سازمان بازرسی هم ورود کرده است: «سازمان بازرسی گزارش می‌دهد و شما می‌توانید بر استناد آن کد بدهید.»

وی تأکید کرد: «پیشنهاد من این است در همه موارد را بر اساس سلسله مراتب پیش بروید و درباره مسائل مختلف خارج از الگو پیش نروید. بالاخره در شرایط کشور ما و فضاسازی‌هایی که انجام می‌شود، دستخوش همین صحبت‌های احساسی است که شما می‌گویید فلان مرجع داده؛ اگر آن مرجع گزارش قانونی داشته باشد، منتشر می‌شود.»

وی در واکنش به اینکه لزوماً تمام گزارش‌های مراجع قانونی منتشر نمی‌شود، گفت: «بالاخره می‌خواهم بگویم هر چیزی بر اساس منطق خودش پیش برود.»

گودرزی همچنین درباره اینکه تماس تابناک با او برای این بوده که آیا سفر خودش و عزیزی به یک کشور دیگر را تأیید می‌کند یا نه، اظهار داشت: «ما در خصوص هر چیزی که درباره سفر بخواهید، شما را به مسئول ذیربط ارجاع می‌دهیم. کمیته ملی المپیک سخنگو دارید و خیلی راحت هر مسئله‌ای که می‌خواهید را به شما می‌گویند.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
خلاصه خوشیم دور هم....
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
در اصل خوشن دور هم. همگی سر سفره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
بخدا قسم اگر پزشکیان می‌خواهد ثواب کند و مردم را شاد راضی و دعاگو و تندرست کنند
تا اطلاع ثانوی کلیه اعزام مسولان و تیم های ورزشی را کنسل کند
و کلیه بودجه های مختلف اعزام آنها را صرف تعمیرات اساسی استادیوم های ورزشی مخروبه و کهنه کند
و برای ساخت ورزشگاه‌ها در محله های مختلف در شهرها و روستاهای کشور هزینه بکنند
ع ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
خدا وکیلی خودش هم فهمید چی گفت همش میگه سخنگو جواب بده بابا یک یکلام بگو رفتی هلند یا نه بعد جناب خبرنگار خود او سخنگو رو بیار روخط رئیس کاروان المگیک رو بیار رو خط بالاخره معلوم کن با هزینه کی رفتن گردش اصلا جایگاهشون در کاروان المپیک چیست؟ این نتایج تاسف بار اصلا براشون مهم نیست فقط برن تفریح چقدر قشنگ خبرنگار رو پیچوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
تغاری بشکند ، ماستی بریزد
جهان گردد ، بکام کاسه لیسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بندازید گردن دولت روحانی و پزشکیان. کی به کیه.
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
ياد عمق راهبردي افتادم ...
ُسیدضیاءالدین مدرسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
وقتی نمیتونی جواب واضحی و منطقی بدی از جیب بیت المال خرج کردی باید دیپلماتیک و پیروی از اصول رو بیاری وسط
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
یعنی حرف زدنش توهین محض به خبرنگاران، مردم، ورزشکاران و خود ورزش هست.
با این نفرات و روش مدیریتی هیچ امیدی به پیشرفت نداشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
تفریحات و گردش با پول ملت!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟