شیخ نعیم قاسم: دبیر کل جدید حزب الله لبنان به زودی تعیین می شود/ گزینه ها مشخص هستند

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان اعلام کرد که دبیر کل جدید حزب الله لبنان به زودی مشخص می شود.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۱۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 30 September 2024
|
2568 بازدید

شیخ نعیم قاسم در سخنرانی خود اعلام کرد: ما در سریع‌ترین زمان ممکن دبیرکل جدید حزب الله لبنان را بر اساس چارچوب از پیش تعیین شده انتخاب خواهیم کرد و همه می‌دانند که گزینه‌ها در این زمینه مشخص هستند.

وی همچنین گفت: ما یک برادر بزرگوار، پدر و رهبر را از دست دادیم، دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله، این انسان بزرگ که از دوران کودکی تا لحظه شهادتش در عرصه جهادی، تبلیغی و بسیج باقی ماند.

وی افزود: در تاریک‌ترین و غم‌انگیزترین لحظات زندگی‌ام برای شما می‌نویسم: ما یک برادر، یک عاشق و یک پدر، سید حسن نصرالله را از دست دادیم.  اولویت شهید سید حسن نصرالله در چارچوب وحدت عربی و اسلامی، قدس شریف بود.

قاسم در ادامه تاکید کرد: سید نصرالله محب مجاهدانی بود که هر چه داشتند در راه خدا بخشیدند. فقدان عزیزِ از دست‌رفته، سید نصرالله را به صاحب عصر و زمان تسلیت عرض می‌کنیم.

پیشتر حزب الله لبنان تصاویری از شیخ هاشم صفی الدین به عنوان دبیرکل جدید احتمالی حزب الله توسط حزب الله لبنان منتشر کرده بود که او به اسلحه مقاومت بوسه می‌زند.

لازم به ذکر است سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت در ۶ مهر‌ماه سال ۱۴۰۳ شمسی/ ۲۰۲۴ میلادی به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات