پزشکیان: این اسرائیل بود که در تهران هنیه را ترور کرد

رئیس جمهور در بدو ورود به دوحه در فرودگاه بن حمد گفت: ما هم می‌خواهیم امنیت و صلح باشد، این اسرائیل است که در تهران هنیه را ترور کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۶۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ 02 October 2024
|
1500 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر مسعود پزشکیان بدو ورود به دوحه در فرودگاه بن حمد، گفت: آمریکایی ها و اروپایی به ما گفتند اقدامی نکنید، ظرف یک هفته در غزه صلح می شود ما صبر کردیم صلح کنند ولی کشتار خود را گسترش دادند و جری تر شدند.

وی اظهار کرد: ما هم می‌خواهیم امنیت و صلح باشد، این اسرائیل است که در تهران هنیه را ترور کرد.

  رئیس جمهور پیش از سفر به قطر با بیان اینکه در سفر به قطر ۲ هدف را دنبال می‌کنیم،گفت: نخست اینکه با دولت قطر گفت‌وگوهایی در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و سرمایه‌گذاری خواهیم داشت و تفاهم‌نامه‌هایی امضا خواهد شد. 

سفر ۲ روزه رئیس جمهور به دعوت رسمی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر صورت می‌گیرد و قرار است دکتر پزشکیان دیدار رسمی با امیر قطر داشته باشد.

رئیس‌جمهور همچنین در نشست هیأت‌های عالیرتبه ۲ کشور نیز شرکت خواهد کرد و مراسم امضای اسناد همکاری مشترک میان دو کشور نیز برگزار می‌شود.

پزشکیان در روز دوم این سفر نیز در نوزدهمین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) شرکت و سخنرانی می کند و احتمالا دیدارهایی با برخی سران و مقامات کشورهای شرکت کننده در مجمع خواهد داشت.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟