تابناک گزارش می دهد

درگیری شدید حزب‌الله لبنان با اسرائیل در «آویویم»/ 14 صهیونیست به هلاکت رسیدند

حزب‌الله لبنان در تله انفجاری صدمات شدیدی به صهیونیستها وارد کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۸۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸ 02 October 2024
|
4707 بازدید

بین الملل تابناک: تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «آویویم» هدف حملات سنگین موشکی حزب‌الله لبنان قرار گرفته است.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که تنها در عرض چند دقیقه ۴ بار آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «آویوم» و مناطق پیرامونی آن در الجلیل اشغالی به صدا درآمده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و راستای در دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۵۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه دوم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در شهرک یعرا را با یک موج سنگین موشکی هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز تاکید کرد که به محض تحرک گروهی از نظامیان دشمن به سوی شرق شهرک «مارون الراس» رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان این نظامیان را با سلاح تیربار و پرتابه‌های موشکی هدف قرار داده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر مرکز پزشکی صهیونیستی «زیف» در «صفد» اشغالی اذعان کرد که در روز جاری ۳۹ نظامی صهیونیستِ زخمی‌شده را که با بالگرد و خودروهای امدادی نظامی به این مرکز منتقل شده‌اند پذیرش کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که ۳۰ نظامی صهیونیست در نبرد میان یگان تکاور «ایگوز» و رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

چندین کشته و زخمی در تله انفجاری حزب‌الله

رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حالی که گروهی از نظامیان ارتش رژیم اشغالگر نزدیکی شهرک «یارون» رزمندگان مقاومت اسلامی با انفجار یک بمب مخصوص تمامی اعضای این گروه را کشته یا زخمی کردند.

حزب‌الله اعلام کرد که این عملیات در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و همچنین دفاع از لبنان و ملت آن انجام شد.

در همین راستا، شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد که ۱۴ نظامی رژیم اشغالگر در درگیری با مبارزان حزب‌الله در مرز با لبنان به هلاکت رساندند.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه انتقال تلفات صهیونیست‌ها توسط بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر از منطقه منتشر کردند.

انفجارهای شدید «طبریا» را به لرزه درآورد

حملات موشکی حزب‌الله لبنان به نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که اهداف صهیونیستی در شمال دریاچه «طبریا» با موشک‌های میان‌برد از سمت لبنان مورد حمله قرار گرفته‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای انفجارهای قوی و پیاپی در اطراف «طبریا» و شمال سرزمین‌های خبر دادند.

رسانه صهیونیستی «حدشوت اسرائیل» نیز بیان کرد که حمله موشکی سنگینی به سوی الجلیل و جولان انجام شده، صدای ده‌ها انفجار در الجلیل شنیده شده و چندین موشک به روستای «طوبا الزنگاریا» برخورد کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر هشدار در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله روش بینا، مشمر هیردن، ایلت هشاحر، صفد، شمال طبریا والجلیل علیا به صدا درآمده است.

خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که از صبح امروز تاکنون ۲۴۰ موشک از سمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

همچنین بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی در ۲ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ موشک از سمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟