شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد

باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای نسبت به عدم رعایت سقف بودجه توسط باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود که شکایت آنها پذیرفته نشد
کد خبر: ۱۲۶۴۰۹۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ 06 October 2024
|
808 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از “ورزش سه”،سرخ پوشان نسبت به ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی و ایمان عالمی، مدیر تیم فوتبال استقلال تهران شکایت داشتند که کمیته انضباطی آن را نپذیرفت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به طرح شکایت از سوی باشگاه پرسپولیس علیه استقلال آمده است:

«در خصوص گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور علیه باشگاه استقلال مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل سقف بودجه توسط این باشگاه نسبت به قرارداد آقایان گوستاوو بلانکو، بازیکن و ایمان عالمی سرپرست با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص افزایش سقف بودجه باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا (Af Elite ) ، سقف بودجه باشگاه استقلال برای انعقاد قرارداد با نامبردگان محدودیتی نداشته و تخلفی احراز نمی‌گردد.
در نتیجه مستند به ماده ۹۵ مقررات انضباطی حکم بر برائت باشگاه استقلال صادر می‌گردد. رأی صادره ظرف مدت ۷ روز از ابلاغ نزد کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدیدنظرخواهی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟