واکنش انوشیروانی به ماجرای رضایت‌نامه کیانوش رستمی

رییس فدراسیون وزنه‌برداری نسبت به این که کیانوش رستمی به دنبال گرفتن رضایت‌نامه است تا بتواند زیر پرچم کوزوو وزنه‌ بزند، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۶۶۵۱۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ 19 October 2024
|
1207 بازدید
|
۱

واکنش انوشیروانی به ماجرای رضایت‌نامه کیانوش رستمی

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کیانوش رستمی برای حضور در مسابقات تصمیم گرفت زیر پرچم کشور دیگری (کوزوو) برود اما او اخیرا مدعی شد که برای وزن زدن زیر پرچم این کشور با مشکل نداشتن رضایت‌نامه از سوی فدراسیون ایران مواجه شده است.

رستمی  در صفحه اجتماعی خود مدعی شد: "پنج ماه دیگر قرارداد من با ایران تمام می‌شود و رضایت‌نامه هم ندهند فرقی ندارد و می‌توانم زیر پرچم کشور دیگری در مسابقات شرکت کنم. خوب است که اذیت نکنیم و شرایط را به گونه‌ای جلو ببریم که ۵۰ روز دیگر که مسابقات قهرمانی جهان است بتوانم شرکت کنم و مدال بگیرم. حتی اگر جلوی من را هم بگیرند من به مسابقات قهرمانی جهان می‌روم و به صورت آزاد وزنه می‌زنم. صحبت آن را با فدراسیون جهانی داشته‌ام که حتی اگر کارم انجام نشد، بتوانم آنجا وزنه بزنم. "

سجاد انوشیروانی در واکنش به این مساله و بحث دادن رضایت‌نامه بیان کرد: "ما به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اعلام کردیم این  ورزشکار بدون اطلاع کشور ایران ملیت کشور کوزوو و پاسپورت این کشور را گرفته است و بقیه مسائل او به ما ارتباطی ندارد."

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
طرف رسما داره در میره....چیکارش کردین !!!
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات