310 شاكي در پرونده دزدي كه كشته شد

راز تبهكاري‌هاي باند دزدان مسافربرنما از اوايل امسال و با طرح شكايت چند مالباخته در پايگاه دوم پليس آگاهي تهران فاش شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۲
|
۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۸ 30 December 2010
|
3497 بازدید
ایران: همزمان با انهدام شبكه بزرگ سارقان مسافربرنما و كشته شدن يكي از تبهكاران در عمليات پليسي، تعداد شاكي‌هاي باند به310 تن رسيده است.

راز تبهكاري‌هاي باند دزدان مسافربرنما از اوايل امسال و با طرح شكايت چند مالباخته در پايگاه دوم پليس آگاهي تهران فاش شد.

مأموران براساس اظهارات شاكي‌ها دريافتند تبهكاران تحت عنوان مسافربر طعمه‌هايشان را شكار كرده و در فرصتي مناسب نقشه سرقت را عملي مي‌كردند.

با افزايش تعداد مالباخته‌ها، كارآگاهان رديابي‌هاي گسترده براي شناسايي تبهكاران را آغاز كردند تا اينكه صبح 16 آبان مأموران پليس هنگام گشت در بزرگراه چمران به يك خودروي پرايد با سه سرنشين مشكوك شده و دستور ايست دادند.

پس از فرار متهمان، مأموران در جريان عمليات تعقيب و گريز طولاني با شليك گلوله خودرو را متوقف كردند. اما در اين عمليات يكي از متهمان به نام مسعود كشته شد و همدستش علي حيدر – 41 ساله – به دام افتاد و همدست ديگرشان – رضا – نيز موفق به فرار شد.

پس از انتقال متهم به پايگاه دوم پليس آگاهي وي به 150 فقره سرقت به ارزش صدها ميليون تومان اعتراف كرد. از سوي ديگر كارآگاهان دريافتند رضا – متهم فراري – نيز چند روز بعد به اتهام جيب‌بري از سوي كارآگاهان اداره هفدهم پليس آگاهي دستگير شده است.

سرهنگ عباسعلي محمديان – رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ – با اعلام اين خبر گفت: تاكنون بيش از 300 شاكي و مالباخته در اين پرونده شناسايي شده‌اند. بازپرس پرونده نيز با درخواست چاپ عكس بدون پوشش متهمان از مردم خواست چنانچه از آنها شكايت دارند به پايگاه دوم پليس آگاهي در خيابان زنجان شمالي مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟