دستگيري سارق زن‌نماي تاكسي بانوان

با تلفن كارتي از باجه‌هاي تلفن عمومي به آ‍‍ژانس‌هاي تاكسي سرويس بانوان زنگ مي‌زدم و با تقليد صداي زنانه تقاضاي اتومبيل مي‌كردم.پس از رسيدن تاكسي آن‌را را به كوچه‌اي خلوت هدايت كرده و در آنجا راننده را بيهوش كرده و پول و طلاجاتش را سرقت مي‌كردم.
کد خبر: ۱۴۶۱۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳ 05 February 2011
|
8980 بازدید
تهران امروز: چند روز پيش زني به دادسراي نجف‌آباد آمده و به بازپرس اين دادسرا گفت: من راننده تاكسي سرويس بانوان هستم. امروز براي سوار كردن يكي از مشتريان به نزديكي پارك...رفتم. زني چادري را كه كنار يك كيوسك مطبوعاتي منتظر من ايستاده بود را سوار كرده و به سوي مقصدي كه وي گفت حركت كردم.

چند دقيقه بعد يك دفعه زن مسافر دستمالي مرطوب با بويي تند را جلوي بيني من گرفته و بعد از آن هم هيچ چيز نفهميدم. فقط وقتي به هوش آمدم خود را داخل اتومبيلم در محله‌اي خلوت ديدم در حالي كه با بررسي داشبورد و كيف پولم متوجه سرقت پول‌ها و طلاهايم شدم.

با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله پرونده‌اي تشكيل و در تحقيقات ابتدايي مشخص شد مسافر مذكور يك مرد بوده كه با پوشيدن چادر و تقليد صداي خانم‌ها اين زن مسافركش را بيهوش و اموال وي را با خود برده است.

ادامه كاوش‌ها هم حاكي از اين بود كه اين مسافر زن‌نما شاكيان ديگري هم دارد كه به همين ترتيب اموال آنها را به يغما برده است.

با تلاش ماموران سرانجام اين مسافر در دامي كه توسط پليس براي او گذاشته شده بود گرفتار آمده و در بازرسي از ماشين وي يك شيشه ماده بيهوش كننده به‌همراه مقداري پنبه كشف شد.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهي وي پس از روبه‌رو شدن با شاكيان به جرم خود اقرار كرده و گفت: با تلفن كارتي از باجه‌هاي تلفن عمومي به آ‍‍ژانس‌هاي تاكسي سرويس بانوان زنگ مي‌زدم و با تقليد صداي زنانه تقاضاي اتومبيل مي‌كردم.پس از رسيدن تاكسي آن‌را را به كوچه‌اي خلوت هدايت كرده و در آنجا راننده را بيهوش كرده و پول و طلاجاتش را سرقت مي‌كردم.

ماموران در ادامه با حكم قضايي منزل متهم را تفتيش كرده و در آنجا مقدار زيادي لوازم آرايش زنانه ويك چادر مشكي پيدا كردند.

متهم هم تحويل دستگاه قضايي شد تا به اتهامات وي رسيدگي شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟