زن ميانسال قرباني 2 شيطان شد

مرد نظافتچي بخشي از كارها را انجام داد و نظافت بقيه اتاق‌ها را به روز بعد موكول كرد. روز دوم مرد نظافتچي همراه مرد جوان ديگري به خانه‌ام آمد كه در تماس با محل كارشان و تاييد هويت آنها، كار نظافت را شروع كردند.
کد خبر: ۱۵۳۶۰۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۵ 14 March 2011
|
8191 بازدید
جام جم: 2 كارگر خدماتي كه به قصد نظافت وارد خانه يك زن ميانسال در شمال غرب تهران شده و با بي‌هوش كردن و آزار و اذيت وي اموالش را به سرقت برده بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.

چند روز پيش زني ميانسال با حضور در شعبه 12 بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران از 2 سارق آزارگر شكايت كرد.

زن شاكي در تشريح ماجرا به بازپرس طوفاني گفت: اوايل هفته گذشته با يك شركت خدماتي در شمال غرب تماس گرفتم و خواستم يك نظافتچي به منزلم بفرستند كه روز بعد مردي براي نظافت به خانه‌ام آمد.

شاكي يادآور شد: مرد نظافتچي بخشي از كارها را انجام داد و نظافت بقيه اتاق‌ها را به روز بعد موكول كرد. روز دوم مرد نظافتچي همراه مرد جوان ديگري به خانه‌ام آمد كه در تماس با محل كارشان و تاييد هويت آنها، كار نظافت را شروع كردند.

شاكي اضافه كرد: چند ساعت از كار كردن آن دو مرد جوان نگذشته بود كه با نوشيدن يك ليوان آب در آشپزخانه يكباره بي‌هوش شدم كه پس از به‌هوش آمدن در بيمارستان متوجه شدم 2كارگر نظافتچي با آزار و اذيت من اموالم را نيز سرقت كرده‌اند. تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟