قتل دختردایی 14 ساله به خاطر کابوس شبانه

شب قبل از حادثه پس از اينكه مقدار زيادي شيشه مصرف كردم در حالت خواب، خوابي آشفته ديدم و چون خانواده دايي خود را مقصر و مسبب اين خواب مي‌دانستم در حالي كه به خاطر مصرف شيشه خودم را مثل يك حبابي كه در هوا آزاد است مي‌ديدم به خانه دايي خودم رفتم و اعضاي خانواده را با كارد قصابي كه به همراه داشتم مجروح كردم.
کد خبر: ۱۶۷۳۳۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲ 28 May 2011
|
6581 بازدید
وطن امروز: جوان شیشه‌ای که به خاطر کابوس شبانه دختردایی 14 ساله‌اش را به قتل رسانده است در مخفیگاه روستایی‌اش دستگیر شد.

سرهنگ مهدي يارندي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامی استان تهران و البرز با اعلام اين خبر گفت: روز 31ارديبهشت‌ماه سال جاري پلیس در جریان نزاع و درگيري بين اعضاي يك خانواده قرار گرفت و ماموران كلانتري 17 پيشوای ورامين بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وي تصريح كرد: با حضور ماموران و انجام تحقيقات اوليه و اظهارات شاهدان مشخص شد مردي به نام «آرش» كه كارد قصابي در دست داشته به صورت آشفته و سراسيمه وارد خانه دايي خود شده و زن دايي و 2 بچه وي را با ضربات چاقو بشدت مجروح كرده و سپس متواري شده است.

يارندي افزود: پس از آنكه آرش 3 عضو خانواده دايي خود را مجروح كرده و متواري مي‌شود همسايگان بلافاصله مجروحان را به نزديك‌ترين بيمارستان انتقال مي‌دهند اما متاسفانه يكي از آنها كه دختر 14 ساله‌اي بود در اثر شدت جراحات وارده کشته می‌شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تهران در ادامه اظهارداشت: با توجه به حساسيت موضوع و به دستور رئیس پلیس ورامين اكيپ ويژه‌اي از ماموران مجرب پليس آگاهي رسيدگي به موضوع و دستگيري قاتل فراري را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ يارندي گفت: با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات تكميلي مخفيگاه «آرش» در يكي از مناطق روستايي شهريار شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد. آرش در بازجویی‌ها گفت: مدتي است كه علاوه بر استفاده از انواع مواد مخدر روانگردان به شيشه نيز اعتياد پيدا كرده‌ام و شب قبل از حادثه پس از اينكه مقدار زيادي شيشه مصرف كردم در حالت خواب، خوابي آشفته ديدم و چون خانواده دايي خود را مقصر و مسبب اين خواب مي‌دانستم در حالي كه به خاطر مصرف شيشه خودم را مثل يك حبابي كه در هوا آزاد است مي‌ديدم به خانه دايي خودم رفتم و اعضاي خانواده را با كارد قصابي كه به همراه داشتم مجروح كردم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟