اختلاف قديمي 2 خانواده به جنايت ختم شد

در مرحله بعدي تحقيقات ماموران متوجه شدند عصر همان روز پدر خانواده به همراه نوه‌اش براي چراي گوسفندان به مزرعه رفته بوده كه مورد حمله 2 مرد قرار گرفته و از سوي يكي از آنها با ضربه‌هاي بيل به سرش، جان باخته است.
کد خبر: ۱۸۰۴۵۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲ 31 July 2011
|
3756 بازدید
جام جم: مردي كه درپي اختلاف قديمي به قصد انتقام از خانواده يك كشاورز، همراه يكي از دوستانش به مزرعه وي رفته و او را با ضربه‌هاي بيل كشته بود، در اراك به همراه ديگر متهم فراري دستگير شد.

عصر روز سوم مردادماه مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 كميجان در استان مركزي تماس گرفت و از زخمي شدن مرد همسايه‌اش در مزرعه خبر داد. ماموران انتظامي پس از حضور در محل حادثه مشاهده كردند، مردي ميانسال بر اثر اصابت جسمي سخت به سرش زخمي شده است. بنابر اين مرد زخمي به بيمارستان منتقل شد اما به دليل خونريزي مغزي جانش را از دست داد.

با هماهنگي قضايي جسد مرد ميانسال به پزشكي قانوني منتقل و با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه، تحقيقات براي شناسايي عامل جنايت آغاز شد. در ادامه تحقيقات ماموران خانواده مقتول را شناسايي و آنها را به پليس آگاهي احضار كردند. با تحقيق از آنها مشخص شد ميان اين خانواده و يك خانواده ديگر اختلاف قديمي وجود داشته است و همين موضوع باعث شده اعضاي 2 خانواده روز حادثه با هم درگير شوند. درپي اين حادثه، با حضور بموقع ماموران دعواي آنها خاتمه مي‌يابد و 2 مرد در اين رابطه دستگير و به كلانتري منتقل مي‌شوند.

در مرحله بعدي تحقيقات ماموران متوجه شدند عصر همان روز پدر خانواده به همراه نوه‌اش براي چراي گوسفندان به مزرعه رفته بوده كه مورد حمله 2 مرد قرار گرفته و از سوي يكي از آنها با ضربه‌هاي بيل به سرش، جان باخته است. با مشخص شدن اين موضوع ماموران پي بردند، 2 مرد مهاجم همان افرادي بوده‌اند كه با خانواده مقتول اختلاف داشته و روز حادثه نيز با آنها دعوا كرده‌اند.

سرهنگ رفيعي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: با به دست آمدن هويت عامل جنايت و همدستش، آنها تحت تعقيب قرار گرفتند و 2 روز پيش در اراك دستگير شدند. رفيعي افزود: با تحقيق از متهمان معلوم شد آنها به قصد انتقامگيري از مرد كشاورز و خانواده‌اش به مزرعه وي رفته و پس از درگيري با او مرگش را رقم زده‌اند. وي تصريح كرد: درپي اعتراف مرد جوان به جنايت و ديگر همدست وي كه در محل حادثه حضور داشته،‌ قرار قانوني براي آن دو صادر شد. تحقيقات تكميلي از متهمان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟