دستگيري 2 مظنون در پرونده قتل پيشكسوت وزنه‌برداري

خودرويم را كناري متوقف كرده و همراه دخترم و برادرزاده‌ام از آن پياده شديم. كمي كه جلوتر رفتم، ديدم شوهرم در حالي كه يك بيل باغباني در دستش است به ديوار تكيه زده و مردي جوان چاقو و شوكر همراه دارد و در چند قدمي شوهرم ايستاده است.
کد خبر: ۱۸۰۶۵۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۳ 01 August 2011
|
5515 بازدید
جام جم: در پي قتل يكي از پيشكسوتان وزنه‌برداري در شهريار، پليس موفق به دستگيري 2 مظنون مرد در ارتباط با اين جنايت شد.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 30/21 شامگاه دوشنبه هفته گذشته يكي از پيشكسوتان وزنه‌برداري به نام يعقوب محبوب‌وند مقابل خانه‌اش در شهرك وايين خيابان توسلي كوي ميناي دهم شهريار از سوي 3 مرد مهاجم مورد حمله قرار گرفت و يكي از آنها با زدن ضربه چاقو به قلب وي، او را كشت.

مهاجمان با اين جنايت 2 مرد را نيز زخمي كرده و از محل متواري شدند. با تشكيل پرونده قضايي در اين باره در شعبه هشتم بازپرسي دادسراي شهريار، كارآگاهان جنايي پليس آگاهي با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه و چهره‌نگاري رايانه‌اي از ضارب اصلي و 2 همدستش تلاش براي دستگيري آنها را آغاز كردند.

همسر مقتول شاهد حادثه بود

در جريان اين حادثه همسر مقتول كه يكي از شاهدان حادثه بود، گفت: شب حادثه من همراه يكي از دخترانم و برادرزاده‌ام براي خريد بيرون از خانه بوديم. ساعت 21:30 همان شب وقتي با خودرو به خانه‌مان نزديك شديم از دور چند مرد را ديدم كه در حال درگيري با هم هستند ابتدا گمان كردم همسايه‌ها به شوخي در حال كشمكش با يكديگرند.

وي اضافه كرد: خودرويم را كناري متوقف كرده و همراه دخترم و برادرزاده‌ام از آن پياده شديم. كمي كه جلوتر رفتم، ديدم شوهرم در حالي كه يك بيل باغباني در دستش است به ديوار تكيه زده و مردي جوان چاقو و شوكر همراه دارد و در چند قدمي شوهرم ايستاده است.

وي خاطرنشان كرد: شوكه شده و فريادزنان به سمت شوهرم رفتم. لباس او خون‌آلود بود. هرچه گفتم چه اتفاقي افتاده پاسخي نمي‌داد. در همين موقع متوجه شدم شوهرم چاقو خورده و پسردايي‌اش كمي دورتر از وي با چاقو زخمي شده و به زمين افتاده است.

همسر مقتول اضافه كرد: مرد ضارب در يك متري من ايستاده بود.فريادزنان از همسايه‌ها درخواست كمك كرديم. همسايه‌ها با شنيدن صداي فريادهايمان بيرون آمدند، اما كسي كمكمان نمي‌كرد.

وي با اشاره به درگيري‌اش با عامل حادثه گفت: متهم قصد حمله به ما را داشت كه بچه‌ها را به سمتي كشاندم. ديدم يك راننده پژو آن سوي خيابان توقف كرده است.

متهمان، شوهرم را اشتباهي كشتند

همسر مقتول اضافه كرد: دقايقي بعد مردي كه به نظر مي‌رسيد دوست مرد مهاجم است با نزديك شدن به وي نام يكي از مردان همسايه‌مان را به زبان آورد و با ديدن شوهر زخمي‌ام فرياد زد علي اشتباه كردي، او آن مرد نبود. بعد هر دو نفر فرار كردند. آنها را تعقيب كردم اما بي‌فايده بود با سوار شدن به يك موتورسيكلت از محل دور شدند و راننده پژو بعد از آنها به سرعت محل را ترك كرد.

وي ادامه داد: به بالاي سر شوهرم رفتم، او گفت با مردان مهاجم آشنايي ندارد و آنها قصد داشته‌اند به‌زور به درون خانه‌مان بيايند و از ترس اين‌كه به دختر ديگرمان كه در خانه بود، حمله نكنند و آسيبي نرسد با آنها مقابله كرده است.با پليس تماس گرفتيم و شوهر زخمي‌ام را به بيمارستان منتقل كرديم اما او در ميانه راه روي دستانم جان باخت. در مرحله بعدي تحقيقات پليس معلوم شد، متهمان چند ساعت پيش از حادثه به خانه يكي از همسايگان مقتول كه قبلا با آنها اختلاف داشته‌اند، رفته و كارگر او را كتك زده‌اند، بعد به خانه مقتول مراجعه كرده و حادثه را رقم زده‌اند.در پي اين حادثه جستجوهاي پليسي ادامه داشت تا اين‌كه ظهر روز گذشته 2 مرد كه پيش از حادثه درگيري را در محل حادثه رقم زده بودند و از دوستان ضارب اصلي بودند، شناسايي و دستگير شدند. تحقيقات از آنها در حالي ادامه دارد كه ماموران در جستجوي ضارب اصلي و همدستانش هستند. هنوز از نتيجه تحقيقات از 2 فرد مظنون گزارشي منتشر نشده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟