عروس جوان در توطئه خانوادگي كشته شد

من و ديگر اعضاي خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاكي ـ اختلاف داشتيم، پسرم حاضر نمي‌شد به اين اختلاف‌ها پايان دهد و هميشه از همسرش حمايت مي‌كرد. بنابر اين درصدد انتقام از عروس جوان بودم.
کد خبر: ۱۸۱۱۳۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳ 03 August 2011
|
8404 بازدید
جام جم: مردي كه با همدستي 2 عضو خانواده‌اش، عروس خانواده را كشته و در باغچه خانه دفن كرده بود، از سوي ماموران آگاهي ساوه دستگير شد و جستجو براي يافتن همدستانش ادامه دارد.

چند روز پيش مردي به پليس آگاهي ساوه در استان مركزي مراجعه و از مردي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه، تحقيقات ماموران براي دستگيري متهم فراري آغاز شد.

در ادامه جستجوهاي پليسي ماموران موفق به دستگيري متهم در يكي از محله‌هاي شهر شدند.

با انتقال متهم به پليس آگاهي ساوه، وي بازجويي و به كلاهبرداري اعتراف كرد. ماموران كه احتمال مي‌دادند وي متهمي سابقه‌دار است، به بررسي از سامانه پليس پرداختند و معلوم شد تصوير متهم به مردي شباهت دارد كه به اتهام آدم‌ربايي تحت تعقيب پليس نورآباد دلفان در استان لرستان بوده است.به اين ترتيب متهم بازجويي شد و به تناقض‌گويي پرداخت.بنابر اين با هماهنگي قضايي خانواده‌ زن ربوده شده شناسايي و به پليس‌ آگاهي ساوه احضار شدند.

با حضور پدر زن گمشده در مركز پليس و تحقيق از وي مشخص شد دخترش، عروس مرد بازداشت شده است و سال 87 به همراه او و خانواده‌اش به سفر رفته و ديگر بازنگشته است و از خانواده‌ شوهر وي نيز خبري نبود.

ماموران كه احتمال مي‌دادند متهم از سرنوشت عروس گمشده با خبر است، به تحقيق از او پرداختند تا عاقبت روز گذشته اعتراف كرد، زن جوان را كشته است.

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: من و ديگر اعضاي خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاكي ـ اختلاف داشتيم، پسرم حاضر نمي‌شد به اين اختلاف‌ها پايان دهد و هميشه از همسرش حمايت مي‌كرد. بنابر اين درصدد انتقام از عروس جوان بودم.

متهم به قتل اضافه كرد: در يكي از روزهاي سال 87 به همراه پسر بزرگ‌ترم و همسر وي سراغ ديگر عروسم ـ مقتول ـ رفته و به بهانه پايان دادن به اختلاف‌هايمان او را به خانه اجاره‌اي‌مان دعوت كرديم. همان جا با وي درگير و با زدن ضربه‌هاي چوب به سرش، او را كشتيم و جسدش را در باغچه خانه دفن كرديم. پس از چند روز خانه اجاره‌اي را به صاحبش تحويل داده و متواري شديم.

در پي اعتراف متهم، وي با قرار قانوني روانه زندان شد. جستجو براي دستگيري ديگر همدستان متهم و كشف جسد عروس جوان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟