حرف‌هاي متفاوت دختر 16 ساله درباره قتل پدر

مونا نه سعي در پنهان كردن اين قتل داشت و نه مي‌توانست اين كار را انجام دهد. همه چيز حاكي از آن بود كه وي پدر خود را با چاقو از پا درآورده است.
کد خبر: ۱۸۳۷۶۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵ 15 August 2011
|
17368 بازدید

تهران امروز: حدود دو ماه قبل اهالي منطقه‌اي در شرق تهران شاهد حضور چندين ماشين پليس و آمبولانس در مقابل آپارتماني در اطراف خانه خود بودند.

آنها جنازه غرق در خون يكي از همسايگان خود را ديدند كه توسط ماموران پزشكي قانوني داخل آمبولانس گذاشته شد.

دقايقي بعد همسايه‌ها شاهد انتقال مونا دختر 16ساله مقتول به پليس آگاهي بودند. مونا البته تنها نبود چرا كه مادرش نيز همراه وي بود.آنچه كه در اين ميان جلب توجه مي‌كرد دستبندي بود كه بر دستان اين دو نفر زده شده بود.شايعاتي هم كه شنيده مي‌شد حاكي از ارتباط اين دو نفر با اين قتل بود.

اعترافات مونا

مونا نه سعي در پنهان كردن اين قتل داشت و نه مي‌توانست اين كار را انجام دهد. همه چيز حاكي از آن بود كه وي پدر خود را با چاقو از پا درآورده است.

در حالي كه بدن مقتول كاردآجين شده بود گزارش پزشكي قانوني حاكي از مرگ مقتول بر اثر ورود 17 ضربه چاقو به بدن وي داشت.

مونا اعتراف كرد كه به همراه مليحه مادر خود، علي پدرش را از پا درآورده است. مونا به كارآگاهان اداره دهم پليس گفت: از پدرم متنفر شده بودم و تصميم داشتم او را بكشم. براي همين با مادرم هماهنگ كرده و تصميم به كشتن وي گرفتيم.روز حادثه مقداري مرگ موش تهيه كرده و در آبميوه وي ريختيم تا به اين وسيله نقشه خود را اجرا كنيم اما تاثيري نداشت و پدرم فقط كمي حالش بد شد. بعد مقداري مرگ موش در غذاي او ريختيم ولي باز هم پدرم خورد و دچار دل درد شد ولي نشانه‌اي از اينكه بخواهد بميرد نبود.بعد از گذشتن دقايقي كه از مرگ وي نااميد شديم مادرم با چاقو به سمت وي هجوم برده و ضربه‌اي را به شكم وي زد. پدرم كه متوجه نقشه ما شده بود خود را به سمت آيفون رساند تا از مردم كمك بخواهد كه من قبل از اينكه وي موفق به اين كار شود خود را به او رسانده و با واردكردن ضربات متعدد چاقو به بدن وي، او را كشتم.

اظهارات ضدونقيض درباره جنايت

با تاييد اين اظهارات توسط مليحه، كارآگاهان در جست‌وجوي انگيزه اين جنايت برآمدند.

به همين خاطر مونا بار ديگر مورد بازجويي قرار گرفت. دختر نوجوان مدعي شد كه پدر خود را به خاطر مشاهده فراوان فيلم‌هاي مستهجن كشته است. وي به ماموران گفت: پدرم علاقه زيادي به ديدن فيلم‌هاي‌ مستهجن داشت و من از اين كار وي نفرت داشتم به همين خاطر هم او را كشتم. ماموران اما در بازرسي از خانه مقتول هيچ فيلم مستهجني پيدا نكردند به همين خاطر اين ادعاي دخترك رد شد.

مونا در بازجويي بعدي گفت پدرش را به خاطر تحت فشار گذاشتن براي قطع رابطه با پسري جوان كشته است.

ماموران اين پسر را پيدا كرده ولي با انجام تحقيقات متوجه شدند مونا دو سال قبل با اين پسر دوست شده بوده و مقتول نيز اين موضوع را فهميده بوده است. اما وي به دخترش گفته بود مي‌تواند اين رابطه را ادامه دهد ولي فعلا در سن ازدواج نيست و وقتي بزرگ‌تر شد مي‌تواند درباره ازدواجش با اين پسر تصميم بگيرد. بنابراين اين فرضيه نيز رد شد.

مليحه، مادر مونا هم با بيان اينكه من دليلي براي قتل شوهرم نداشتم و فقط به توصيه مونا اين كار را كردم برپيچيدگي موضوع افزود.

در حال حاضر مونا تحت بازجويي قرار دارد تا انگيزه جنايت وي مشخص شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟