كلاهبرداري با فروش مجسمه‌هاي بدلي

تعدادي از شهروندان شكايتي را مطرح كردند، مبني بر اين كه پيامك‌هايي دريافت كرده‌اند كه ارسال‌كننده، اعلام نموده مقداري اجناس زير خاكي از جمله مجسمه قديمي در اختيار داشته و قصد فروش آنها را دارند كه با اين روش از آنها كلاهبرداري كرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۳۹۹۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۱ 16 August 2011
|
2693 بازدید
جام جم: افرادي كه با فروش اجناس و مجسمه‌هاي بدلي، از مردم كلاهبرداري مي‌كردند، توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان خراسان جنوبي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ بيجاري، رئيس پليس آگاهي استان خراسان جنوبي در ارتباط با اين خبر گفت: تعدادي از شهروندان شكايتي را مطرح كردند، مبني بر اين كه پيامك‌هايي دريافت كرده‌اند كه ارسال‌كننده، اعلام نموده مقداري اجناس زير خاكي از جمله مجسمه قديمي در اختيار داشته و قصد فروش آنها را دارند كه با اين روش از آنها كلاهبرداري كرده‌اند.

 وي افزود :با بررسي‌هاي فني مشخص شد كه افراد كلاهبردار از داخل استان اقدام به ارسال پيامك مي‌كنند، در ادامه كارآگاهان موضوع را به ساير يگان‌هاي پليس براي شناسايي عوامل كلاهبردار اعلام كردند كه در نهايت 2 نفر كه قصد فروش 5 عدد مجسمه به ظاهر عتيقه به يكي از شهروندان را داشتند، دستگير و در بازرسي بدني از آنها مقادير معتنابهي از اشيا و اموال جعلي كشف و ضبط شد.

سرهنگ بيجاري افزود: متهمان ابتدا منكر هرگونه جرمي شدند، ولي در مواجهه با مستندات و شواهد زبان به اعتراف گشودند و جرم شان را پذيرفتند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟