شعله‌هاي خشم مرد جوان، جان همسرش را گرفت

روز حادثه بار ديگر با هم درگير شديم و او را كتك زدم. در حالي كه بدحال شده بود، تصميم به قتل وي گرفتم. بنابراين همسرم را كشان‌كشان به انبار كاه منتقل كرده و پس از قتل، جسدش را آتش زدم تا ردپايي از جنايت باقي نماند.
کد خبر: ۱۸۵۹۱۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹ 25 August 2011
|
5123 بازدید
جام جم: مرد خشمگين كه در پي اختلاف با همسر 24 ساله‌اش، او را خفه كرده و جسدش را در انبار كاه سوزانده بود، از سوي ماموران انتظامي نيشابور دستگير شد.

چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان نيشابور از توابع استان خراسان رضوي تماس گرفت و از مرگ همسرش خبر داد. ماموران انتظامي با حضور در محل حادثه كه يك خانه روستايي بود، با جسد سوخته يك زن در انبار كاه روبه‌رو شدند.

با هماهنگي قضايي جسد زن جوان به پزشكي قانوني و شوهر مقتول براي تحقيقات به پليس آگاهي انتقال يافت.

مرد جوان در اظهاراتش به پليس گفت: براي انجام كاري از خانه بيرون رفته بودم. پس از بازگشت به خانه همسرم را نيافتم. به جستجوي وي پرداختم تا اين‌كه جسد سوخته او را درون انبار كاه پيدا كرده و با پليس تماس گرفتم. تصور مي‌كنم، همسرم خودكشي كرده است. او چند باري قصد خودكشي داشت كه من مانع شدم؛ اما اين بار خيلي دير شده بود. در حالي كه تحقيقات از مرد جوان ادامه داشت، كارشناسان پزشكي قانوني نظر دادند كه زن جوان ابتدا خفه و سپس جسدش به آتش كشيده شده است.

با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد.

تهديد به قتل زن جوان از سوي شوهرش

به اين ترتيب ماموران كه به شوهر مقتول ظنين شده بودند، با حضور در محل حادثه به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند و مشخص شد اين زن و شوهر مدام با يكديگر مشاجره و درگيري داشته‌اند. حتي از چند ماه پيش نيز مرد خانواده همسرش را تهديد به قتل كرده بود.

با به‌دست آمدن اين اطلاعات و گزارش موضوع به بازپرس ويژه قتل نيشابور، شوهر مقتول به اتهام قتل بازداشت شد. مرد جوان در بازجويي‌هاي پليسي به تناقض‌گويي پرداخت و سعي مي‌كرد خود را بي‌گناه معرفي كند؛ اما سرانجام دچار عذاب وجدان شد و روز گذشته به جنايت اعتراف كرد.

اعتراف به قتل و سوزاندن جسد

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: از چندي پيش اختلاف‌هاي من و همسرم شروع شد. او به رفتارهايم سوءظن پيدا كرده بود و همين موضوع به اختلافاتمان دامن زد، به طوري كه درگيري‌هايمان همچنان ادامه داشت و همسرم ديگر حاضر به ادامه اين زندگي نبود. متهم اضافه كرد: روز حادثه بار ديگر با هم درگير شديم و او را كتك زدم. در حالي كه بدحال شده بود، تصميم به قتل وي گرفتم. بنابراين همسرم را كشان‌كشان به انبار كاه منتقل كرده و پس از قتل، جسدش را آتش زدم تا ردپايي از جنايت باقي نماند. وي افزود: با صحنه‌سازي قصد داشتم مرگ او را خودكشي جلوه دهم كه پليس از جنايت رازگشايي كرد.

بنابر اين گزارش، مرد همسركش با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه پليس شد تا با پايان گرفتن تحقيقات و بازسازي صحنه قتل، متهم روانه زندان شود تا بزودي در دادگاه محاكمه شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟