دايي و خواهرزاده گردانندگان مهاجمان قداره‌كش

با عمليات غافل‌گيرانه پليس در خيابان، متهم با قمه‌اي كه در اختيار داشت ابتدا اقدام به درگيري تن به تن با افسر پليس كرده و زماني كه متوجه شد محدوده اطراف در محاصره پليس است به صورت پياده پا به فرار گذاشت
کد خبر: ۱۸۵۹۳۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷ 25 August 2011
|
3593 بازدید
قدس: سردسته مهاجمان قداره‌كش كه پول‌هاي ميليوني مرد جواني را به سرقت برده بودند دايي و خواهرزاده‌هاي تبهكار بودند. رئيس باند وقتي از پشت بام مخفيگاهش قصد فرار داشت هدف گلوله پليس قرار گرفت و زمين‌گير شد.

روز 23 خردادماه سال جاري، جوان 23 سال‌هاي در مراجعه به كلانتري 171 به ماموران گفت: ساعتي قبل به همراه دو تن از دوستانم در حالي كه 5 ميليون و 400 هزار تومان همراهم تا خودرويي بخرم به سمت عبدل آباد حركت كرديم كه در حوالي اتوبان خليج و در خيابان انبار به صورت ناگهاني در محاصره دو خودروي پژو 206 سفيد رنگ و پژو 405 نقره‌اي رنگ و 6 تن از سرنشينان آنها قرار گرفتيم.

همگي با چاقو و قمه از خودرو‌هايشان پياده شده و و مارا با كتك از تاكسي دوستم بيرون كشيده و در اين لحظه براي اين‌كه جديت خودشان را نشان بدهند شيشه سمت شاگرد را نيز شكستند. اين 6 مرد با ايجاد رعب و وحشت و فحاشي و ضرب و شتم من و دوستانم همه پول هايم را سرقت كرده و به سرعت از محل متواري شدندو دوستم توانست شماره پلاك خودرو پژو 206 را يادداشت كند.

در نخستين اقدام ماموران كلانتري توانستند مشخصات مالك خودرو را به دست آورده و در مراجعه به آن در خيابان فداييان اسلام، در نزديكي خانه صاحبش كه يك زن بود اين خودرو را در مقابل يك مغازه به صورت رها شده ديدند درحالي كه موتور خودرو هنوز گرم بوده و نشان مي‌داد خودرو لحظاتي قبل در اين محل رها شده است.

در اين مرحله تيمي از پايگاه 9 پليس آگاهي وارد عمل شد وكارآگاهان به تحقيق از زن جوان دست زدند. وي پس از حضور در پايگاه به افسر پرونده گفت: من صاحب خودرو هستم كه همسرم به نام«مهدي- ج» از آن استفاده مي‌كند امّا روز 23 خرداد دايي‌ام به نا «مهدي - الف» خودروي پژو را براي چند ساعت از من به‌طور امانت گرفت و گفت مي‌خواهد براي وصول طلبش به عبدل آباد برود.

تيم تحقيق از همين سرنخ توانست مشخصات خودروي پژو 405 نقره‌اي و صاحب آن را شناسايي كند. وي وقتي پليس را پيش روي خود ديد گفت: در 23 خرداد ماه « مهدي- ج» براي رساندن همسرش به جايي خودرو را از من امانت گرفته است و ساعاتي بعد خودرو را به من برگردانده است.

كارآگاهان با اظهارات همسر «مهدي - ج » دريافتند كه وي همان متهمي است كه در ارديبهشت ماه سال جاري به اتهام سرقت خودرو به همراه چندتن از همدستانش توسط پليس آگاهي تهران دستگير شده و هم‌اكنون با قرار وثيقه از زندان آزاد شده است.

در ادامه اقدامات پليسي براي دستگيري اين مرد معلوم شد وي از ترس پليس متواري است. با تحت نظر قرار دادن پاتوق‌هاي اين دايي و خواهرزاده زورگير روز 16 مرداد ماه در حالي كه متهم به خانه‌اش مراجعه نمي‌كرد، مخفيگاهش واقع در خيابان ديلمان شناسايي و تيم ويژه‌اي از كارآگاهان براي عمليات دستگيري وارد عمل شدندو با عدم توجه متهم به دستورات پليس براي ورود به مخفيگاه كه يك آپارتمان بود، علاوه بر گشودن قفل در ورودي، در آپارتمان باز نشد كه پس از تلاش‌هاي لازم معلوم شد مهدي وسايل داخل آپارتمان را پشت در قرار داده است.

با توجه به اين وضع و پس از ورود به آپارتمان، در حالي كه دختر جواني در محل حضور داشت، مشخص شد متهم با استفاده از فرصت ايجاد شده از طريق پشت بام موفق به فرار شده است. دختر جوان اظهار داشت وي دوست «مهدي» است و قرار است تا با هم ازدواج كنند. كارآگاهان از آنجايي كه تمامي محل‌هاي احتمالي تردد و دوستان و بستگانش را از قبل شناسايي كرده بودند؛ با فرار متهم طرح مهار را به مورد اجرا گذاشته و فقط ساعتي بعد در حالي كه متهم قصد ورود به خانه يكي از دوستانش در دولت آباد شهرري را داشت، دستگير شد.

با عمليات غافل‌گيرانه پليس در خيابان، متهم با قمه‌اي كه در اختيار داشت ابتدا اقدام به درگيري تن به تن با افسر پليس كرده و زماني كه متوجه شد محدوده اطراف در محاصره پليس است به صورت پياده پا به فرار گذاشت و كارآگاهان پس از شليك تير هوايي وهدف قرار دادن پاي مهدي وي را زمين گير كردند وبه بيمارستان فيروزآبادي انتقال دادند. مهدي- الف نيز روز 24مردادماه در خيابان ياغچي‌آباد به دام افتادو 6 روز بعددو همدست ديگر آنها به نام‌هاي احسان 17 ساله و وحيد 30 ساله در محدوده ياغچي‌آباد و در مخفيگاه‌هاي خود دستگير شدند. به گزارش خبرنگار ما، تحقيقات نشان داد اين 4 مرد داراي سوابق اتهامي سرقت خودرو و مواد مخدر هستند كه تحقيقات براي ساير اتهامات و سرقت‌هاي احتمالي آنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟